Prepoznatljivi žuti vlakovi od 10. srpnja, dolaze iz Praga u Rijeku i redovito su puni / Snimio V. KARUZA
Nova željeznička linija postala je pravi hit u Češkoj, ali i u Slovačkoj, s obzirom da vlak staje i u Brnu i Bratislavi, te je tako prošlog mjeseca, u prva dva dana kako su karte puštene u prodaju, prodano ih oko 9.000
povezane vijesti
RIJEKA Češki i slovački turisti ne gube interes da dođu na odmor na hrvatski Jadran vlakom. Naime, prepoznatljivi žuti vlakovi češkog prijevoznika Regiojeta već neko vrijeme svakodnevno, točnije od 10. srpnja, dolaze iz Praga u Rijeku, i kako doznajemo redovito su puni.
Aleš Ondruj, glasnogovornik RegioJeta, kazao nam je kako dosad imaju već prodano čak oko 60.000 karata, od čega se većina odnosi na turiste iz Češke, ali i Slovačke. Da podsjetimo, nova željeznička linija češkog prijevoznika postala je pravi hit u Češkoj, ali i u Slovačkoj, s obzirom da vlak staje i u Brnu i Bratislavi, te je tako prošlog mjeseca, u prva dva dana kako su karte puštene u prodaju, prodano njih oko 9.000.
Bez obzira što se u međuvremenu epidemiološka situacija u Hrvatskoj pogoršala, praktički svi vlakovi koji dolaze u Rijeku i dalje su praktički popunjeni.
Paket aranžmani
– Svaki dan prodajemo između 500 do 1000 karata i ljudi dolaze bez ikakvog straha. Češki turisti vole Hrvatsku, vole Jadransko more, dolazili smo i 90-ih u vrijeme osamostaljivanja vaše zemlje i bili smo prvi gosti koji su dolazili u to vrijeme. Naši građani doista i dalje žele provesti odmor na Jadranu. Ljudi su upućeni u situaciju i vide da je situacija u Istri i na Kvarneru dobra i da nema problema, tako da mi, bez obzira na epidemiološku situaciju, ne vidimo pad potražnje za kartama, kazao je Ondruj te dodao kako je RegioJet u suradnji s jednom češkom turističkom agencijom počeo nuditi i paket-aranžmane. Riječ je, naime, o ponudi koja uključuje prijevoz vlakom, kao i dva polupansiona u hotelu uz dodatne pogodnosti i usluge koji su uključeni u ovaj aranžman. Tako se gostima nudi da, primjerice, u četvrtak popodne vlakom iz Praga krenu put Rijeke, kamo stižu u petak ujutro, i potom su dvije noći u hotelu, te se u nedjelju vraćaju u Prag. Lijep produženi vikend, odnosno tri dana odmora na moru. Cijena ovakvog aranžmana je oko 220 eura.
U svakom vlaku prema Pragu stotinjak HrvataČeški i slovački turisti ne odustaju od odmora u Hrvatskoj, dapače, aranžmani s dolaskom na morem vlakom su se pokazali doista kao pun pogodak koji ne može omesti ni korona. No, čini se da su i Riječani zainteresirani da jednostavno i jeftino, za nekih 30-ak eura, otputuju u češku prijestolnicu. Prema informacijama iz Regiojeta, ne mogu točno reći koliko ustvari Riječana koristi ovu željezničku liniju, međutim, Ondruj nam je kazao kako na svakom vlaku prema Pragu ima oko 50 do 100 hrvatskih građana. |
– S ovom ponudom smo tek počeli prošlog petka i jako lijepo ide te smo za vikend već prodali preko 100 ovakvih paket-aranžmana, otkrio je glasnogovornik RegioJeta istaknuvši još jednom da se otvaranje željezničkih linija prema Rijeci pokazalo vrlo uspješnim te će tako vlakovi RegioJeta za Hrvatsku voziti i iduće godine. Prema najavama, moguće da će se u itinerer uključiti i Split. Kako doznajemo, uskoro će se s Hrvatskim željeznicama krenuti u dogovore za iduću godinu, a u RegioJetu ističu kako su s hrvatskim partnerima ostvarili izvrsnu suradnju.
Zadovoljni suradnjom
– Apsolutno smo zadovoljni suradnjom s Hrvatskim željeznicama, vrlo su profesionalni, sve ide kako treba, tako da smo stvarno zadovoljni cijelim programom, zaključio je naš sugovornik.
Da podsjetimo, RegioJetovi vlakovi svakodnevno voze na relaciji Prag-Rijeka do kraja kolovoza, a u rujnu će dolaziti ponovno tri puta tjedno. Posljednji ovogodišnji vlak će iz Rijeke tako krenuti natrag 26. rujna te time zaključiti ovu, u ovoj kriznoj godini, sasvim novu i odličnu turističku priču.
Dodajmo i da je RegioJet vodeća kompanija za duge željezničke poveznice u Središnjoj Europi, a godišnje bilježe 20 milijuna putnika i to 11 milijuna u željezničkom i 9 milijuna u autobusnom prijevozu. Ovogodišnju liniju prema Rijeci su, pak, ostvarili u suradnji s Hrvatskim željeznicama, Slovenskim željeznicama i mađarskom tvrtkom Continental Railway Solution.