Foto: M. GRACIN
Gradonačelnik Obersnel je govoreći o značaju projetka najavio i njegov svojevrsni nastavak; u dogovoru s Lučkom upravom Rijeka izgradit će se cesta kroz lučko područje od Zagrebačke obale do Žabice
povezane vijesti
- FOTO/VIDEO Rijeka će imati najmoderniji terminal u ovom dijelu Europe i pametnu marinu u centru grada
- ‘Samo želim raditi’: Riječanka ima dvije diplome, ali nikako ne prolazi na natječajima za zapošljavanje u Gradu Rijeci
- Marko Filipović predložio najveći proračun ikada i najavio novu kandidaturu za riječkoga gradonačelnika
Ministar prometa Oleg Butković zajedno s riječkim graodnačelnikom Vojkom Obersnelom i predsjednikom uprave Hrvatskih cesta Josipom Škorićem obišao je gradilište državne ceste D 403 koja če povezivati riječku zaobilaznicu s kontejnerskim terminalnom na Zagrebačkoj obali, ali i zapadnim dijelom i središte grada.
Gradilište su obišli na južnom portalu tunela Škurinje gdje je probijeno oko 150 metara tunelske cijevi i obavljeni su pripremni radovi za igradnju rotora i odvojka kojim će se cesta D 403 spojiti sa Zvonimirovom ulicom kraj zgrade Novog lista.
Ministar Butković je istaknuo kako se radi o jednom od najznačajnijih infrastrukturnih projekata u Hrvatskoj.
– Ovo je cesta kojom će se omogućiti pristup novom terminalu, ali je vrlo značajna ne samo za gospodarstvo nego i za svakodnevni život Riječana, rekao je Butković.
Gradonačelnik Obersnel je govoreći o značaju projetka najavio i njegov svojevrsni nastavak; u dogovoru s Lučkom upravom Rijeka izgradit će se cesta kroz lučko područje od Zagrebačke obale do Žabice.
– O takvom rješenju već duže razmišljamo, a sada smo zajedno s Lučkom upravom našli način kako da Rijeka dobije još jedan cestovni pravac kroz središte grada čijim izgradnjom će biti omogućeno i izdvajanje kompleksa skladišta Metropolisa iz lučkog područja i stavljanje tog prostora u javnu funkciju- rekao je Obersnel.
Josip Škorić se osvrnuo na problematiku buke na kou se žale stanari zgrada u blizini gradilišta kazavši kako je taj problem s južne strane tunela u najvećoj mjeri riješen jer se prokopalo već 150 metara dok je taj problem izraženiji na sjevernoj strani tunela gdje je iskop tek počeo.
– Povećane razine buke neizbježne su u ovoj fazi radova te se ispričavamo svim građanioma koji žive u blizini gradilišta i molimo ih za još malo strpljenja – rekao je Škorić.