Predstavljanje Gradskog oka / Foto LJ. HLAČA
Od rupe na cesti, divljeg deponija, smeća kraj baje do neprimjerenog grafita na zidu - neki su od prijedloga što se sve može prijaviti
povezane vijesti
RIJEKA Nakon interne uporabe, Gradsko oko – sustav za prijavu komunalnih problema na području Rijeke – napokon je dostupan i za građane. Cilj je da Grad Rijeka odnosno Odjel gradske uprave za komunalni sustav kroz partnerski odnos s građanima unaprijedi postojeći sustav rješavanja komunalnih nepravilnosti na terenu i da se zajedničkim snagama intenzivira borba protiv vandalizma. Od rupe na cesti, divljeg deponija, smeća kraj baje do neprimjerenog grafita na zidu – neki su od prijedloga što se sve može prijaviti. Uvjet za rješavanje problema je samo jedan – on mora biti u nadležnosti Grada Rijeke. Očekivanja su da će se ovim IT rješenjem i komunalna društva više povezati i uskladiti.
– Grad Rijeka već ima dosta mogućnosti za prijavu komunalnih problema ali s Gradskim okom se nadam da će se poboljšati kvaliteta našeg života, rekao je na predstavljanju ovog sustava riječki gradonačelnik Vojko Obersnel.
Pročelnica Odjela gradske uprave za komunalni sustav Irena Miličević govorila je o vandalizmu s kojim se Rijeka suočava, a trenutno najveći problem predstavljaju uz devastaciju urbane opreme – divlji deponiji.
Ravnatelj Direkcije za komunalno redarstvo Alen Razum rekao je da će prikupljene podatke putem ovog alata obrađivati dva administratora na način da će se zaprimljeni upiti prosljeđivati nadležnima. Dobra je stvar da će prijavitelj znati u kojoj je fazi rješavanje njegovog problema.
Gradsko oko je riječki izum tvrtke RI – ING NET, a njegov direktor Marko Andrić govorio je funkcioniranju sustava. Oko se može preuzeti putem mobilne aplikacije, ali i putem internet stranice rijeka.oko.hr. Nakon preuzimanja, potrebna je registracija, a prijava problema ide u svega nekoliko koraka – učitanjem fotografije, navođenjem lokacije i opisom. Ako se radi o situaciji koja nije u nadležnosti Grada – to će se prijavitelju odmah javiti.