Bez gužvi i čekanja

Autotrolej konačno omogućio izradu i dostavu Torpedo Rijeka City Card kartica preko web portala

Sanja Gašpert

Foto Screenshot

Foto Screenshot

Svi oni koji do sada nisu imali Torpedo karticu te oni koji imaju potrebu izraditi novu, ne trebaju više dolaziti na prodajna mjesta Autotrolej, već je mogu izraditi putem web servisa



Obzirom na skori početak nove školske i akademske godine te kako bi se dolazak na prodajna mjesta Komunalnog društva Autotrolej sveo na najmanju moguću mjeru, u suradnji Poslovnih sustava, web servisa Rijeka City Card te Autotroleja, omogućena je izrada i dostava RCC kartica upravo preko web portala.


Naime, svi novi korisnici usluge javnog gradskog prijevoza, koji do sada nisu imali Torpedo karticu te oni koji imaju potrebu izraditi novu, ne trebaju više dolaziti na prodajna mjesta Autotrolej, već je mogu izraditi putem web servisa.


Prezentacija novih funkcionalnosti Rijeka City Card sustava održana je u Gradskoj vijećnici u Rijeci, gdje je istaknuto kako je riječ o novoj mogućnosti online izrade RCC kartice putem web portala  te njene dostave na kućnu adresu korisnika ili na prodajno mjesto Autotroleja, gdje je korisnik potom može preuzeti.


Nova funkcionalnost




Također, predstavljena je i nova funkcionalnost digitaliziranog izdavanja potvrde za poslodavca o cijeni karte gradskog i prigradskog prijevoza, za koju također više neće biti potreban osobni dolazak na šaltere Autotroleja, već će se i ova potvrda moći dobiti putem RCC web servisa.


– Razvoj digitalizacije i e-usluga prioritet je riječke Gradske uprave, ali i Europske unije. Grad Rijeka je uvijek pratio te trendove i postao predvodnik u Hrvatskoj, jer je proglašen najspremnijim gradom za digitalnu tranziciju.


Danas predstavljamo novu uslugu – dostavu Torpedo kartice na kućnu adresu korisnika, što će svakako smanjiti gužve i čekanja na šalterima, posebno početkom svake nove školske i akademske godine.



Podsjetit ću kako ova kartica pruža nekoliko usluga – Ricikletu, plaćanje parkinga Rijeka plusa, plaćanje mjesečnih prava vožnje te i usluga Gradske knjižnice Rijeka, kazao je riječki gradonačelnik Marko Filipović.


Smanjenje gužvi i čekanja


Direktorica Poslovnih sustava Silvija Lučić kazala je kako su ove nove mogućnosti online izrade RCC kartice putem weba ostvarene na inicijativu Komunalnog društva Autotrolej te istaknula njihovu najveću prednost u vidu smanjenja gužvi i čekanja.


Novinarima se obratio i direktor Autotroleja Alberto Kontuš, koji je kazao kako je unaprijeđenje web informatičkog sustava značajno za sve korisnike usluga Autotroleja u smislu njihove brže i lakše dostupnosti.


Također, radimo i na dodatnoj funkcionalnosti web prodaje, gdje je potrebno integrirati web usluge na svim ostalim informatičkim sustavima. Nadamo se i očekujemo kako će sve to potaknuti institucije koje izdaju potvrde za subvencionirane karte da ih dostave nama na vrijeme, istaknuo je Kontuš.


Kako je prilikom predstavljanja postupka izrade i dostave RCC kartice preko weba kazao Emir Dizdarević, direktor WS pay – Web Studia, tvrtke koja održava portal Rijeka City Card, nakon otvaranja web portala, ukoliko korisnik nije registiran potrebno je obaviti registraciju te nakon toga aktivirati korisnički račun.



– Nakon registracije, odnosno prijave, slijedi odabir pružatelja usluge, odnosno KD Autotrolej. Nakon odabira pužatelja usluge potrebno je odabrati željenu opciju, u ovom slučaju radi se o izradi Torpedo kartice.


Za izradu kartice potrebno je popuniti osnovne podatke o korisniku kako se traži u pregledniku. Po unosu traženih podataka, korisnik ima na izbor dvije opcije – izradu i dostavu Torpedo kartice, odnosno izradu Torpedo kartice i kupnju mjesečnog prava.


Koliko to košta?


Ukoliko korisnik želi samo izradu kartice, odabire način dostave. Karticu je moguće dostaviti na adresu ili na prodajno mjesto KD Autotrolej, Jelačićev trg 3. Dostava kartice na kućnu adresu stoji 13 kuna. Sama cijena izdavanja Torpedo kartice je 20 kuna, a ona vrijedi četiri godine.


Ukoliko korisnik odmah želi obaviti i kupovinu mjesečnog prava, u izborniku odabire navedenu mogućnost te popunjava ostale podatke. U prvom redu, odabire kategoriju prava, između ponuđenih opcija, odnosno osnovnoškolsko, srednjoškolsko, studentsko, mirovinsko ili radničko, kao i željenu zonu prijevoza.


Također, prilaže i potrebne dokumente. Nakon toga dovršava se proces kupovine, uz već spomenute mogućnosti dostave kartice i upisanog prava na adresu ili prodajno mjesto, kazao je Dizdarević. Dodao je kako je u budućnosti u planu i mogućnost trajnog naloga za obnovu kartice.


Posebno za kategoriju srednjoškolaca i studenata, istaknuto je kako je preko web servisa u ovom trenutku moguća prodaja karata samo po punoj cijeni, dok će se povrati novca, korisnicima koji ostvaruju pravo na subvenciju, te koji će u narednom periodu ishodovati potvrde o pravu na njih, obavljati na prodajnim mjestima Autotroleja, uz njihovo predočenje i upis na samu karticu.


Povrat novca će biti realiziran na račun s kojeg je izvršeno plaćanje na web servisu. Sljedeća novina, kako je najavljeno, je digitalizirano izdavanje potvrde za poslodavca o cijeni karte gradskog i prigradskog prijevoza za koju više neće biti potreban osobni dolazak na šaltere Autotroleja, već će se moći dobiti putem RCC web servisa.


Riječ je o potvrdi koju traže poslodavci, a koja služi kao dokaz o cijeni prijevoza između lokacije gdje se nalazi poslodavac i samog prebivališta ili boravišta radnika. Putem spomenute potvrde, poslodavci obračunavaju naknadu za prijevoz. Postojeći korisnici mjesečnih prava mogu kao i do sada uredno produžavati prava putem weba Rijeka CityCard.


Od 21. rujna šalteri za studente


Kada se govori o rasterećenju prodajnih mjesta KD Autotrolej te pojednostavljenju kupovine mjesečnih prava, treba podsjetiti kako je Autotrolej u suradnji s Gradom Rijeka od 23. kolovoza ove godine u funkciju stavio prodajna mjesta na Titovom trgu (šalter sala), gdje pravo mogu kupiti i upisati korisnici koji ostvaruju kupnju prava temeljem nekog od socijalnih uvjeta Grada Rijeke.


– Početkom nove akademske godine, točnije od 21. rujna, u suradnji sa Sveučilištem u Rijeci, kao i prošle godine, otvorit ćemo prodajna mjesta za studente u sklopu samog Sveučilišta, točnije dva šaltera – na Sveučilišnom Kampusu i Ekonomskom fakultetu. Počeli smo s tim prošle godine i pokazalo se kao dobro iskustvo, kazao je Kontuš.