„Lika je lik“

Nova koncepcija razvoja ličkog turizma: “Moramo biti ponosni na našu povijest, identitet, način i kulturu življenja…”

Marin Smolčić

snimio Marin Smolčić

snimio Marin Smolčić

Ukupno gledano posjetitelji sajmova u Zagrebu i Makarskoj bili su dobro raspoloženi i zainteresirani za proizvode iz raznih krajeva Republike Hrvatske pa tako i Like.



GOSPIĆ/PLITVIČKA JEZERA – Iako zadnjih dana u Lici raste broj oboljelih od COVID-19, što se negativno odražava na turističku bilnacu, Turističke zajednice Grada Gospića i Općine Plitvička Jezera nastavljaju s aktivnostima na zajedničkom projektu „Lika je lik“.


Ova kampanja je nakon Zagreba vrlo uspješno predstavljena i turistima koji još uvijek borave na Makarskoj rivijeri u sklopu sajma „Okusi Hrvatsku!“. Sajam se održavao u Baškoj Vodi zadnjeg vikenda u kolovozu gdje su gosti uz degustacije domaćih proizvoda mogli uživati i u glazbi uživo.


Činjenica kako su mnogi domaći i strani posjetitelji ovih manifestacija ostali pomalo zatečeni izvrsnom i širokom lepezom okusa i mirisa delicija vezanih uz tradicijsku Liku još je bio jedan krucijalan dokaz potrebe i ispravnosti ovoga projekta. Ukupno gledano posjetitelji sajmova u Zagrebu i Makarskoj bili su dobro raspoloženi i zainteresirani za proizvode iz raznih krajeva Republike Hrvatske pa tako i Like.





Gospić i Plitvička Jezera predstavili su turističku ponudu svoje destinacije, ali isto tako predstavili su proizvode OPG-a s svojega područja. Za degustaciju su ponuđene različite vrste sireva gdje je poseban hit bio sir škripavac s Baških Oštarija i OPG-a Prica iz Vrela Koreničkog, zatim razne vrste Stilanovih rakija i voćnih likera OPG-a Vlainić iz Perušića , livadni med OPG-a Furlan iz Korenice, kao i kolači obrta „Plitvička štrudla“ iz Korenice.


Tjedan odmora vrijedan


Umjesto rezimea ovih manifestacija treba istaknuti kako je promocija Like bila vrlo uspješna i jedinstvena, svakako uz preporuku proizvođačima domaćih proizvoda da zatraže svoje prodajno mjesto za sljedeću godinu kako bi na taj način obogatili ponudu sajma, uključili se u promociju Like, ali prije svega prodali svoje proizvode.


Pod nazivom „Tjedan odmora vrijedan“ Hrvatska turistička zajednica uskoro kreće s kampanjom gdje će u prvi plan biti stavljen kontinentalni turizam, a cilj je poticanje domaće potrošnje u posezoni, odnosno korištenje turističkih usluga u zemlji po promotivnim cijenama. TZ općine Plitvička Jezera i TZ grada Gospića već se pripremaju za to gdje će ponuditi i odličan vikend pa i tjedan pun aktivnosti i doživljaja u ličkoj destinaciji. U njihovim promo-materijalima se ističe:



– Moramo biti ponosni na našu povijest, identitet, način i kulturu življenja, to mora biti i biti će naš glavni turistički moto i proizvod. Brend se gradi godinama, važan je kontinuitet, ustrajnost i podizanje kvalitete iz godine u godinu. Stoga pozdravljamo i održavanje manifestacije Jesen u Lici koja će nastaviti svoj kontinuitet održavanja 22. godinu zaredom, uspješno predstavljajući sve što Lika može ponuditi svojim gostima!


Lika na društvenim mrežama


Zbog ukupnih epidemioloških okolnosti kakve su dobrim dijelom pokvarile ovogodišnju turističku sezonu ova godina je doslovno bila borba za svakog gosta i turistički djelatnici su se trudili svim raspoloživim kapacitetima odraditi promociju cijele Like i izvršavati svoj plan. Ništa nije slučajno, puno je bitnih razloga zašto ličke turističke zajednice uspješne i kako su uspjele ostvariti odlične rezultate u ovim turbulentnim vremenima.


Samo na društvenim mrežama kampanju „Lika je lik“ prema službenoj analitici vidjelo je 150 tisuća osoba u razdoblju od 14. svibnja do 1. rujna. Na taj je način dokazano kako je svojim aktivnostima definitivno poslana poruku da je Lika zdrava, sigurna i na dohvat ruke, ali puno je toga što se realiziralo i na čemu još treba raditi. Puno je planova koje još treba realizirati, ukoliko epidemiološka slika bude dozvoljavala.



Sagledavajući sve ovo TZ grada Gospića i općine Plitvička Jezera itekako imaju razloga za ponos i isticanjem svojih uspjeha koji za konstantu i nukleus aktivnosti imaju što bolje upoznati i informirati na koji način funkcionira turistički sustav. O integralnoj koncepciji najjačih ličkih turističkih zajednica dovoljno govori i njihova poruka:


– Na nama je da radimo i ponosimose postignutim rezultatima. Jer nas čekaju turistička jesen i turistička zima u kojima mi nećemo ustuknuti!