Gradsko vijeće

Usvojen prvi “europroračun” Malog Lošinja od 17 milijuna eura, vijećnici će o Mrtvaškoj naknadno

Bojan Purić

Foto Bojan Purić

Foto Bojan Purić

Nakon rasprave, zaključeno je da se vijećnici sastanu u ponedjeljak i "poslože" odluku kojom bi se ponovo uspostavila cestovna linija od uvale Mrtvaške do Malog Lošinja



Na završnoj ovogodišnjoj sjednici Gradskog vijeća, usvojen je predloženi proračun Grada Malog Lošinja za sljedeću godinu, s prihodovnom stranom od 17.054.471 eura (128.496.911,77 kuna), a rashodovnom od 18.385.322 eura (138.524.208,61 kuna).


Rezultat glasanja bio je 8:3, pošto su za ovakav proračun bili članovi HDZ-ove liste, vijećnici s nestranačke liste Dubravka Devčića i jedini HNS-ovac, a protiv nestranački vijećnici s liste kombinirane s SDP-om Mario Franković i Roberto Cavedoni te jedini predstavnik HSLS-a, dok jedini predstavnik SDP-a i jedina predstavnica AM nisu bili na sjednici. Jednak rezultat bio je i u glasanju o zaključnom rebalansu ovogodišnjeg proračuna, čime je budžet smanjen s 107 na 98,2 milijuna kuna.


Na raniji prijedlog petoro vijećnika, ovaj put je uvrštena na dnevni red točka o ponovnom uvođenju cestovne linije od uvale Mrtvaške do Malog Lošinja, koja je prekinuta početkom građevinskih radova u Mrtvaškoj, a koji su u međuvremenu prekinuti.




Nakon rasprave, zaključeno je da se vijećnici sastanu u ponedjeljak i “poslože” odluku kojom bi se ponovo uspostavila ovakva linija. Prijevoz jednom dnevno u oba smjera postoji za učenike i učiteljicu, no za odlaske na poslijepodnevne slobodne aktivnosti, te za ostale stanovnika Ilovika, trenutno je rješenje u snalaženju vlastitim vozilima, parkiranima u Mrtvaškoj.


“Nas oporbu često se prikazuje kao destruktivce, a svim našim prijedlozima nalaze se mane, samo da ih ne podržite. Ovo je čisto osvećivanje zbog toga što je propao projekt Mrtvaške”, rekao je vijećnik Mario Franković, a tezu o osvećivanju odbacili su gradonačelnica Ana Kučić i vijećnik Anto Nedić (oboje HDZ), koji je dodao i da liniju treba regulirati kao “mikroprijevoz”, a ne “komunalnu liniju”.


Rudolf Ivković (HSLS) pitao je što bi bilo da projekt Mrtvaške nije propao, te kako bi bio organiziran prijevoz šest autobusa “kozjom stazom” za katamaran s tristo putnika, što je najavljivano za Mrtvašku.


Iz aktualnog sata, izdvojimo raspravu o “Elektro-vodi”, na niske grane spaloj građevinskoj tvrtki u vlasništvu dva grada, Cresa i Malog Lošinja.


Ivković je rekao da je Grad Cres osnovao povjerenstvo za analizu krize tvrtke i uputio poziv za dokapitalizaciju, a da Lošinj o tome doznaje iz medija, našto je gradonačelnica odgovorila da iz Cresa nije upućen zahtjev za stavom Grada Malog Lošinja i da je angažiran odvjetnik, te da neće biti pravnih radnji s “Elektro-vodom” dok se ne postigne odluka na (zajedničkoj) skupštini tvrtke.