Krčani fotografijama i videomaterijalima adventskog Krka pozivaju stalne i nove goste / Foto TZG KRK
Smještajnih kapaciteta u objektima u domaćinstvu kategoriziranim s 4 zvjezdice u ovoj je godini bilo za čak pet posto više no prošle godine, a broj onih s 5 zvjezdica je u 2020. godini narastao za respektabilnih 7 posto
povezane vijesti
KRK – Iako su prognoze išle u smjeru očekivanog trenda odjavljivanja turističkih ležajeva, u ovoj sezoni na području grada Krka zabilježen je porast broja postelja u objektima u domaćinstvu više kategorije. Predstavljajući nam ovaj zanimljiv, a kako krčki turistički djelatnici vjeruju i indikativan trend, direktorica Turističke zajednice grada Krka, Ivana Kovačić, napomenula je i da je broj ležajeva u objektima kategoriziranim s 4 zvjezdice u ovoj godini bio za čak pet posto veći no prošle godine, a onih s 5 zvjezdica je u 2020. godini (u odnosu na lanjske krčke receptivne potencijale) narastao za respektabilnih 7 posto.
– Uzrok takvom rastu broja ležajeva više kategorije u objektima u domaćinstvu zasigurno je i sve žešća, odnosno veća i nesmiljenija konkurencija na samom tržištu, ali dio »uzroka« takvog trenda za koji se nadamo da će se nastaviti sasvim sigurno treba tražiti i u svjesnosti samih domaćina o važnosti njihovih javnih prezentacija i dobivenih recenzija na booking portalima i web stranicama posredstvom kojih se predstavljaju njihovi kapaciteti. Jednako tako, dio razloga svemu tome krije se i u rastu svijesti naših iznajmljivača, odnosno pružatelja usluga smještaja u domaćinstvu o isplativosti ulaganja u kvalitetu njihovih kapaciteta, konstatira Kovačić.
Razlozi odjava
– Odjave postelja, iako minimalne, bile su uglavnom one koje su se doticale većinom smještajnog kapaciteta niže kategorije, a što potvrđuje podatak da je u kategoriji smještajnih jedinica kategoriziranih s tri zvjezdice ukupan kapacitet na području grada u 2020. godini smanjen za tri posto, a onog s tek jednom zvjezdicom za također indikativnih – 11 posto, nastavlja Kovačić.
Od direktorice TZ-a grada Krka, i ove godine najposjećenije destinacije na tom kvarnerskom otoku koji je ove godine učešće u ukupnom turističkom prometu Kvarnera podigao na skoro 40 posto, kao neki od razloga odjava svojih prihvatnih kapaciteta koje su predstavnicima TZ-a grada Krka navodili oni koji su se odlučili na takav potez bio je strah od bolesti COVID-19, ali i nemogućnost iznajmljivanja uzrokovana bolešću samih iznajmljivača. Uz to najčešće se se spominjali još i razlozi povezani s promjenama vlasništva nad objektom, ali i ekonomski razlozi povezani s navodnom (ne)isplativosti njihova daljnjeg poslovanja.
Krčke prednosti
|
Online promocija
Sustav »Enter Croatia« koji je ove sezone zaživio zapravo je najviše utjecao na registraciju novih, do sad »skrivenih« objekata u nekomercijalnom smještaju te ostvarenju većeg broja noćenja u toj kategoriji, ustvrdila je naša sugovornica od koje smo doznali i da su završnim ovogodišnjim rezultatima, ali i trendovima bilježenim u toj otočnoj destinaciji predstavnici TZG-a Krk u konačnici prilično zadovoljni, ali i optimistični u očekivanju rezultata koji se u budućnosti.
– U nadolazećem razdoblju sve svoje radne aktivnosti i resurse planiramo usmjeravati na online promociju. Naime, cilj je tog vida promotivnih aktivnosti održati komunikaciji s našim stalnim gostima, ali i pozivati nove, domaće i strane turiste da upoznaju ljepote Krka, čak i u vrijeme strogih epidemioloških uvjeta kretanja, prije svega putem objava fotografija i videozapisa na društvenim mrežama, objašnjava Kovačić.
Naglasak će biti i na pripremi turističke 2021. godine, a koja će, ne sumnjamo u to, baš kao i ova godina, od svih nas zahtijevati popriličnu dozu fleksibilnost i spremnost na brze prilagodbe novim okolnostima.
Blagdanska kampanja
TZG Krk tako i u ovom trenutku sudjeluje u kampanjama koja se provode na razini HTZ-a i TZ-a Kvarnera, nastavlja čelnica spomenute Gradske turističke institucije podsjetivši javnost da Krčani već neko vrijeme, s ciljem pridruženja novoj blagdanskoj inicijativi Hrvatske turističke zajednice, sudjeluju i u promociji »#EnjoyTheMagicOfCroatia« čiji je cilj pozvati turiste, odnosno sve potencijalne buduće posjetitelje, da upoznaju ljepote Hrvatske u vrijeme adventa, ponajprije putem fotografija i videozapisa na društvenim mrežama. Nakon što smo objavili seriju takvih fotografija iz grada Krka, kao najljepših mogućih razglednica u ovo adventsko vrijeme, prije nekoliko dana smo objavili i novi, atraktivan promotivni video TZG-a Krk koji, vjerujemo, na najljepši način dočarava posebno blagdansko ozračje ovog i zimi lijepog grada. Kroz takve objave, kao i one koje objavljuju naši pratitelji, putem društvenih mreža trudimo se zadržati vidljivost Krka kao popularne, posjećene i iznimno kvalitetne turističke destinacije, zaključila je Kovačić.