Strateška tržišta

Turistička zajednica otoka Krka promovirala ponudu u Austriji i Njemačkoj

Mladen Trinajstić



Turistička zajednica otoka Krka, u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama, i ove godine aktivno sudjeluje na vodećim međunarodnim turističkim sajmovima, promovirajući raznoliku ponudu našeg otoka i jačajući njegovu prepoznatljivost na ključnim emitivnim tržištima, istakli su prezentirajući nam aktulane aktivnosti krovne organizacije turizma otoka Krka predstavnici spomenute turističke ustanove.


Uspješno je tako proteklih tjedana već odrađena promocija krčke turističke ponude na sajmovima u Austriji i Njemačkoj, strateški najvažnijim tržištima koja već godinama ostvaruju najveći broj dolazaka i noćenja na otoku Krku.


U siječnju su predstavnici krčkih TZ-ova sudjelovali tako na Ferien Messeu u Beču, najvećem austrijskom turističkom sajmu, dok su u veljači ponudu našeg najposjećenijeg otoka predstavljali i na sajmovima specijaliziranim za kamping turizam u Essenu, gdje je Hrvatska bila zemlja partner, te na sajmu f.re.e. u Münchenu, jednom od najvažnijih općih turističkih sajmova u Njemačkoj.




Na sajmu u Essenu, poznatom po kamping i outdoor turizmu, Turistička zajednica otoka Krka predstavila je svoju ponudu u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice, zajedno s još 14 izlagača. Četverodnevni sajam privukao je više od 80 tisuća posjetitelja, dok je ukupno sudjelovalo čak osam stotina izlagača, ističu iz TZ-a otoka Krka.



Istovremeno, na sajmu f.re.e. u Münchenu, koji je okupio tisuću izlagača iz 50 zemalja, posjetitelji su imali priliku upoznati bogatu ponudu otoka Krka – od kulturnih i prirodnih znamenitosti do outdoor aktivnosti i eno-gastronomskih doživljaja.


Ovaj sajam posjetilo je više od 120 tisuća ljudi, a interes za Krk bio je izniman, kažu nam nadalje predstavnici otočnih TZ-ova, i to posebno među ljubiteljima aktivnog turizma i održivih putovanja.


Važnost austrijskog i njemačkog tržišta potvrđuju i rezultati iz 2024. godine, kada su gosti iz spomenutih zemalja ostvarili više od 330 tisuća dolazaka i 2,1 milijun noćenja, što čini 37 posto ukupnog turističkog prometa na otoku Krku, naglašavaju iz TZ otoka Krka.


Foto TZ otoka Krka


Doznali smo i da će sljedeća, u narednim tjednima planirana značajnija promocijska gostovanja otočnih turističkih djelatnika biti na ITB-u Berlinu, jednom od najvećih i najvažnijih turističkih sajmova na svijetu, a potom i na MTT sajmu u poljskom Wrocławu, zakazanom za konac ožujka.


Početkom travnja otočani će sudjelovati i na outdoor sajmu u Bologni, koji je idealna prilika za promociju Krka kao destinacije za aktivni turizam, biciklizam, planinarenje i avanturističke aktivnosti. Prisutnost na ovim sajmovima ključna je za jačanje vidljivosti otoka Krka na međunarodnoj razini te poticanje turističkih dolazaka iz cijele Europe.


Nastavljamo s aktivnom promocijom i veselimo se novim poslovnim prilikama i uspješnim suradnjama, kažu u svom prigodnom, predstavljenom sažetku svega do sad činjenoga, kao i onog što u narednim tjednima tek planiraju poduzimati na promociji otoka Krka turistički djelatnici iz sustava turističkih zajednica otoka krka.