Snimio Edi PRODAN
Prošli smo pravcem od Rijeke do Malog Lošinja i vratili se godinama unazad. Jer trebalo nam je da bismo svladali taj put nešto više od tri sata!
povezane vijesti
Bio je lipanj 2021. godine. Katamaran iz Rijeke kasnio je na Susak pa tako i u Mali Lošinj. Postojale su još kakve-takve šanse za hvatanje zadnjeg trajekta u Mergu. Rasplinule su se na radilištu ceste D-100, odnosno dijela te ceste između Osora i Nerezina. Stajanje na semaforima i – zbogom trajektu. Uslijedilo je višesatno noćno čekanje onog prvog, što u zoru kreće prema Krku.
U tjednu kad Slovenija tradicionalno ima svoj blagdansko-neradni most, povezivanje Dana OF i 1. svibnja, koji se kod naših susjeda praznuje dva, ne jedan dan, prošli smo pravcem od Rijeke do Malog Lošinja i vratili se godinama unazad. Jer trebalo nam je da bismo svladali taj put nešto više od tri sata! Blokada na Krčkom mostu, blokada na prometnici između Omišlja i skretanja prema Valbiski i onda – povratak u prošlost: nakon Osora baš ista slika kao 11 mjeseci prije. Desetak radnika, poneki stroj i nekoliko arheologa koji istražuju svoje polje izrezano neposredno nakon pokretnog mosta u Osoru.
Ono što je još bolji dio ove priče, prometnica je što iz Cresa vodi prema trajektnom pristaništu Porozina. Ako nije na sceni neki tajni plan prema kojem bi cesta od Križića, vjerojatno jednog od najljepših vidikovca na Jadranu, do Dragozetića bila dijelom nekog zanimljivog filmskog studija na otvorenom, onda je riječ o jednoj od najvećih tuga cjelokupne hrvatske prometne scene. Riječ je o nevjerojatno deformiranoj, uskoj cesti na kojoj su baš svi, ali baš svi odbojnici totalno pojedeni
Okom promatrača i impresijom zabilježenom baš u trajektnoj luci Valbiska, dolazi nam jako dobra turistička sezona. Krk, Cres i Lošinj čine polovicu turističkog prometa Kvarnera. Pa zar s takvim prometnicama po tako nam odanim i brojnim turistima?!