Foto S. Drechsler
Najznačajnija emitivna tržišta nadmašila su ove godine sva naša očekivanja, kaže Marina Šćiran Rizner, direktorica TZG Novalje
povezane vijesti
Značajna ulaganja u obogaćivanje, prije svega hotelskog, smještaja, ali i onaj tako važni, fini filigranski rad na osmišljavaju cjelokupne ponude učinile su od Novalje jedno od najsveobuhvatnijih, kao i najprivlačnijih jadranskih ljetovališta, bolje rečeno mjesta cjelogodišnjeg turizma.
Pokazuju to i rezultati koje nam je izložila Marina Šćiran Rizner, direktorica TZG Novalje.
– Najznačajnija emitivna tržišta nadmašila su ove godine sva naša očekivanja.
Gosti iz Njemačke ostvarili su 24 posto iše noćenja u prvih 7 mjeseci u odnosu na isti period i u usporedbi sa rekordnom 2019. godinom dok slovensko emitivno tržište donoisi 15 posto više. Slijede nam Talijani koje se vraćaju u Hrvatsku pa tako i u Novalju nakon nepune dvije godine korone, zatim gosti iz Austrije, Češke, Hrvatske i Poljske te redom svi ostvaruju rast turističkog prometa između 4 – 35 posto ističe Šćiran Rizner.
Korona je definitivno utjecala na promjenu turističkih trendova i ponašanja potrošača. Osim sunca i mora uočena je sve veća potražnja za aktivnim ljetnim turizmom.
– Nerijetko nam dolazi sve veći broj individualaca ali i grupa na ljetni noćni hiking na Life on Mars stazi, kajakarenje po paškoj uvali za vrijeme punog mjeseca ili bicikliranje po novaljskim i paškim stazama. Doživljaj, dobra zabava, izvrsna hrana i pozitivna atmosfera uspomena je koju odnose sa ljetnog odmora iz Novalje i sa otoka Paga, zaključuje Šćiran Rizner.
Ono što veseli je podatak kako Novalja nakon sedam mjeseci 2022. godine za dva posto premašuje broj dolazaka i noćenja iz 2019. godine. Sjajni su to podaci koji izazivaju ponos i kod novaljskog gradonačelnika Ivana Dabe.
Sudeći prema silnim gužvama koje vladaju prvih kolovoških dana, Novalja je vrlo blizu da za buduće vremena turističko poslovanje komparira s rekordnom – 2022. godinom.