TZG Krka raspisala natječaj

Na Krku traže rješenja za novi otočni suvenir

Mladen Trinajstić

Pod brendom »Dar iz Krka« nastala bogata paleta atraktivnih i originalnih krčkih suvenira / Foto M. TRINAJSTIĆ

Pod brendom »Dar iz Krka« nastala bogata paleta atraktivnih i originalnih krčkih suvenira / Foto M. TRINAJSTIĆ

Oni će, naravno, ukoliko zadovolje stroge i zahtjevne propozicije natječaja (a potom i kriterije stručnog povjerenstva), već idućeg ljeta biti označeni zaštićenom, prepoznatljivom markicom »Dar iz Krka«



KRK  Nastavljajući svoja već cijelo desetljeće duga nastojanja organiziranog, promišljenog i sustavnog stvaranja bogate palete originalnih i kvalitetnih suvenira grada Krka, Turistička zajednica tog otočnoga grada ovih je dana raspisala još jedan, deseti po redu godišnji natječaj za prijavu rješenja krčkih suvenira. A oni će, naravno, ukoliko zadovolje stroge i zahtjevne propozicije natječaja (a potom i kriterije stručnog povjerenstva), već idućeg ljeta biti označeni zaštićenom, prepoznatljivom markicom »Dar iz Krka«. Tom oznakom, podsjetimo, dosad je već označeno i tržištu predstavljeno mnoštvo najrazličitijih ukrasno-dekorativnih, uporabnih, pa čak i prehrambenih proizvoda, onih i onakvih s kakvima se Krčani, a s njima i njihovi turistički djelatnici, zapravo žele predstavljati svojim svake godine sve brojnijim turističkim posjetiteljima. Osim inzistiranja na originalnosti i izvornosti, organizatori natječaja i vlasnici zaštićenog brenda »Dar iz Krka« u svim prethodnim godinama provođenja tog projekta inzistirali su na jasnoj povezanosti predloženih suvenira s gradom i otokom Krkom, i to najčešće kroz materijale od kojih su takve memorabilije izrađene, kao i kroz teme i motive koje predstavljaju.


 Ivana Kovačić / Foto  I. GRŽETIĆ

Ivana Kovačić / Foto I. GRŽETIĆ


 


– Ovogodišnji natječaj, uz nastavak inzistiranja na već poznatim kriterijima originalnosti, izvornosti i kvalitete, prednost će davati suvenirima koji na različite načine interpretiraju kulturne, kulturološke i turističke vrijednosti otoka, a posebice grada Krka, uzimajući u obzir njegovo povijesno nasljeđe, bogatstvo arhitektonske, kiparske, slikarske i arheološke baštine te posebnost prirodnih ambijenata, kaže nam Ivana Kovačić, direktorica TZG-a Krka. Vodeći se potonjim, odnosno percepcijom Krka kao zavodljive destinacije prošarane šetnicama i planinarskim stazama, naglasak se ovog puta stavlja na prihvaćanje kreativnih izazova inspiriranih otočnom prirodnom baštinom. Otok Krk, s obzirom na iznimnu raznorodnost njegovih pejzaža, ali i specifičnost, odnosno bogatstvo flore i faune, zaista zaslužuje da ga se nazove posebnim, nastavlja čelnica TZ-a. Krčke vizure tako u isto vrijeme definiraju slikovite uvale, lijepe plaže i stjenoviti dijelovi obale, prostrane šume i plodna polja, ali i jedinstveni, posve ogoljeli predjeli. Sve to posebni su, a i vjerujemo inspirativni dijelovi »krčke priče« koju sad želimo pretočiti u suvenire za koje kreativcima, umjetnicima i proizvođačima proizvoda te vrste uistinu ne bi trebalo manjkati motiva, zaključuje Ivana Kovačić.