Outdoor ponuda odavno je postala važnim dijelom turističkog proizvoda otoka Krka / Foto M. TRINAJSTIĆ
Glavni cilj je izgradnja tržišnog identiteta i prepoznatljivosti takve vrste ponude, a sve u skladu s interesima i potrebama suvremenih gostiju, odnosno s novim trendovima u turizmu, i to na otoku koji je lako dostupan, visoko razvijen i ekološki održiv, rečeno je na predstavljanju Strategije
povezane vijesti
KRK – Udruženim sredstvima svih lokalnih samouprava i turističkih zajednica otoka Krka, uz podršku Ministarstva turizma i sporta te sredstvima fonda za udružene turističke zajednice, izrađena je nova »Brand i komunikacijska strategija outdoor ponude otoka Krka«. Kako je, predstavljajući taj netom ostvareni iskorak u promoviranju aduta turističke ponude otoka, rekla direktorica TZ-a otoka Krka Majda Šale. Strategija je stvarana u suradnji s agencijom Studio Conex iz Samobora, a nakon nedavne prezentacije direktorima svih sedam ureda lokalnih turističkih zajednica i članovima Turističkog vijeća TZ-a otoka Krka, oni su je i formalno usvojili. – U izradu Strategije je, uz predstavnike jedinica lokalne samouprave i turističkih zajednica, bio uključen i značajan broj vanjskih suradnika i partnera, posebice onih s kojima TZ otoka surađuje u segmentu organiziranja i provođenja projekata i programa outdoora, ponude koja je u fokusu našeg novog strateškog dokumenta, napomenula je tim povodom Šale, ističuči da je spomenuti plan temeljen na konceptu održivog i uravnoteženog razvoja turizma na otoku Krku, uz ostalo i kroz njegovo brendiranje i razvijanje kao outdoor destinacije.
Novi logo outdoora
|
Tržišni identitet
Takva vrsta ponude, nastavlja čelnica krovne turističke asocijacije našeg »najturističkijeg« otoka na kojem se ostvaruje čak trećina regionalnog i 6 posto nacionalnog turističkog prometa, nova je poželjna »marker atrakcija« u njegovoj ponudi, sa snagom privlačenja nemalog broja novih posjetitelja, i to posebice u pred i posezoni. Spomenutim dokumentom analizirano je trenutno stanje krčkih outdoor aktivnosti slijedom kojeg su obrađene i određene strateške smjernice izgradnje brenda »Krk outdoor«. Njegov je pak glavni cilj izgradnja tržišnog identiteta i prepoznatljivosti takve vrste ponude. Inputi na koje se daju odgovori su diverzifikacija turističkih proizvoda te razvoj novih proizvoda i programa usklađenih s interesima i potrebama suvremenih gostiju, odnosno s novim trendovima u turizmu, i to na otoku koji je lako dostupan, visoko razvijen i ekološki održiv, nastavila je direktorica Šale. Novopredstavljeni brend, ali i komunikacijska strategija kojom će se krčki outdoor ubuduće promovirati, obuhvatit će niz aktivnosti koje će se odvijati u fazama, a koje među ostalim obuhvaćaju edukaciju, izradu baze podataka otočnog outdoora te organizaciju internih manifestacija. Strategijom se definiraju i načini suradnje s lokalnim medijima, izrada web stranica i produkcija promotivnih materijala, upravljanje društvenim mrežama, oglašavanje, nastupi na sajmovima i druge aktivnosti koje će, držimo, u konačnici dovesti do jedinstvenog otočnog imidža, veće prepoznatljivosti Krka kao outdoor destinacije te naposljetku i do njegova boljeg pozicioniranja na emitivnim tržištima, ocjenjuje čelnica otočnog TZ-a.
Prepoznatljive boje otoka
Zajedno s novim strateško-planerskim iskoracima, otočni su turistički djelatnici netom pokrenuti rebrending krčke turisitičke ponude »zaokružili« i osmišljavanjem novog promotivnog logotipa. – Nakon petnaest godina korištenja dosadašnjeg loga TZ otoka Krka, Turistička zajednica je u protekloj godini krenula i s njegovim preoblikovanjem, nužnim radi postizanja bolje vizualne prepoznatljivosti i prilagodbe novim zahtjevima tržišta, predstavlja nam naša sugovornica. Novi je logo moderan znak kojim će se, uvjereni smo, postići još veća razina prepoznatljivosti otoka Krka, a novorekreirana »knjiga standarda« omogućit će profesionalniji pristup izradi svih naših budućih promomaterijala. Pritom autorstvo novog loga TZ-a ozoka Krka potpisuje dizajner Valter Stojšić. Od svih na Krku jednoglasno prihvaćeno novo rješenje, objašanjava Šale, sastoji se od tri boje – zelene, žute i plave, boja otoka Krka koje smiboliziraju prirodu, boju sunca i »zlatnog otoka« te more.
Logo je stiliziran u konturama otoka Krka, s natpisom i tipografijom na više jezičnih mutacija shodno tržištima kojima ćemo se njime ciljeno obraćati. Novi logo bit će postavljen na svim novim promotivnim materijalima, koristit će se u službenoj korespondenciji TZ-a otoka Krka, na sajmovima te u svim budućim oglašavanjima, zaključila je Šale dodavši da će njegova službena uporaba startati s početkom 2022. godine.