Vizualizacija budućeg izgleda Autograph Collection by Marriott hotela na Cresu / Foto Valdarke
Brend Autograph Collection by Marriott u portfelju ima čak 280 hotela u 50 zemalja svijeta, redom na najatraktivnijim lokacijama
povezane vijesti
- Via Apsyrtides za 38 sati. Dvojica Slavonaca u ultramaratonskom pothvatu osvojila cresko-lošinjski arhipelag
- Košarkaški klub Cres na svečanoj skupštini uručio posebno priznanje treneru Juri Bosniću
- Najvažnija kineska i ugledna svjetska online putnička agencija Ctrip proglasila HTZ globalnim partnerom godine
Jedan od najpoznatijih i najprestižnijih hotelskih lanaca na svijetu – Marriott International, danas je objavio da je potpisao ugovor s hrvatskom tvrtkom Valdarke koja na otoku Cresu investira u hotel koji će poslovati u sklopu brenda Autograph Collection by Marriott.
Time će Hrvatska službeno dobiti prvi hotel iz globalno poznatog brenda na nekom od jadranskih otoka. Brend Autograph Collection Hotels, doznajemo, u portfelju ima čak 280 hotela u 50 zemalja svijeta, redom na najatraktivnijim lokacijama.
Inače, brend Autograph Collection spada u takozvanu “premium distinctive” skupinu Marriottovih hotela, što je po razini luksuza u sredini (između luxury i select hotela).
Po ponuđenim sadržajima i stilu, radi se o jedinstvenim hotelima koji ističu lokalnu kulturu i priču. Posebnost Autograph Collection Hotels brenda leži u tome što svaki hotel iz portfelja njeguje individualnost.
Novi hotel iz Autograph Collection lanca, onaj na otoku Cresu, svoja bi vrata trebao otvorit već u drugom tromjesečju 2024. godine.
Prvi put na hrvatskim otocima
Ovaj novi hotelski resort, smješten na slikovitoj obali pitoresknog Cresa, imati će 49 soba, dva vanjska bazena, plažno područje s barom, gastro lokacije te wellnes centar.
– Suradnju s tvrtkom Valdarke ostvarili smo sa zadovoljstvom i time po prvi put na jedan od hrvatskih otoka doveli izniman brend Autograph Collection.
Ovim ugovorom potvrdili smo potražnju za međunarodnim hotelskim brendovima u Hrvatskoj kao i potražnju za razvoj resort objekata u sklopu programa Marriott Bonvoy.
Hrvatska je fantastična destinacija za odmor ili poslovna putovanja, a posebnu čar daju impresivna obala, netaknuta priroda i nevjerojatna kulturna baština, izjavila je tim povodom Silvija Lovreta, direktorica Marriott Internationala za razvoj hotela u jugoistočnoj Europi.
“Upustite se u avanturu”
Hotel je eksterijerom osmišljen kao spoj modernog i decentnog dizajna dok će interijer biti inspiriran opuštenim ambijentom starih kamenih sela i šarenih kuća na creskoj rivi, koje su kroz stoljeća zadržala utjecaj venecijanske arhitekture.
Energetski učinkovit dizajn, značajna upotreba kamena, drva i drugih prirodnih materijala u hotelu će stvoriti prirodan ambijent, umirujuću atmosferu te autentičan štih koji će prenositi lokalnu poruku Cresa, jednog od najljepših hrvatskih otoka, kažu predstavnici ulagača u ovaj novi tursitički projekt.
– Iznimno sam ponosan zbog suradnje s brendom Autograph Collection by Marriott budući da od danas kreće uistinu novo poglavlje za našu investiciju na Cresu.
Spremni smo stvoriti nezaboravno iskustvo za goste gdje apsolutno svaki detalj odražava našu predanost detaljima i izvrsnosti. Također, kroz energetski učinkovit dizajn i odgovorno gospodarenje otpadom nastojimo osnažiti ekološku svijest i ostvariti sinergiju s lokalnom zajednicom.
Pozivam putnike diljem svijeta da se upuste u avanturu i iduće sezone svjedoče izvanrednoj gostoljubivosti, izjavio je pak Nikola Avram, vlasnik tvrtke Valdarke.
Portfelj u Hrvatskoj
Portfelj Marriott Internationala u Hrvatskoj obuhvaća pet objekata u ključnim turističkim i poslovnim odredištima – Sheraton Dubrovnik Riviera, Le Méridien Lav Split, AC Hotel by Marriott Split, Westin Hotel Zagreb te Sheraton Hotel Zagreb.
Također, tijekom 2025. godine očekuje se otvaranje Opatija Marriott Hotela, dok je za 2026.godinu planirano otvaranje još jednog hotela iz brenda Autograph Collection i to u Komiži, na otoku Visu.
Tko je Valdarke?
Valdarke je hrvatska tvrtka, osnovana 1992. godine na otoku Lošinju. Počevši s uslugama ugostiteljstva, u posljednjih 20 godina tvrtka aktivno razvija poslovni model ulaganja u nekretnine.
Valdarke ima cilj ulagati u male luksuzne boutique hotele s 40 do 90 soba koji se ističu autentičnim dizajnom, visokom razinom usluge i jedinstvenom ponudom, dozali smo od predstvuika te lošinjske kompanije.