Krk

Krčki vrtićari u programu Tjedna psihologije u Hrvatskoj

Mladen Trinajstić



KRK – Otočna ustanova u predškolskom odgoju, Dječji vrtić »Katarina Frankopan«, kontinuirano se, još od 2010. godine, uključuje u događanja uklopljena u program Tjedna psihologije u Hrvatskoj. Spomenutim programom, podsjetimo, predstavnici i članovi Hrvatskog psihološkog društva nastoje široj društvenoj zajednici predstaviti i približiti psihologiju kao primijenjenu znanost koja može pridonijeti kvaliteti života i mentalnog zdravlja.


Ove godine, u periodu od 14. do 20. veljače, Tjedan psihologije u Hrvatskoj obilježava se i u djelo kroz različite programe provodi već po 15. put, pa se tako i u okrilju stručnih službi otočnog vrtića ovih dana organiziraju radioničke edukacije za osmišljavanje i praktično izvođenje za koje je zadužena vrtićka psihologinja Anica Žužić.


– Upravo je ovog ponedjeljka, u sklopu te sad već tradicionalne akcije, u našem vrtiću tako održana radionica za odgojitelje na temu »Optimizam – korak po korak do psihološke otpornosti« – predstavila nam je Anica Žužić od koje smo doznali i da je, zbog i nadalje važećih epidemioloških mjera i ograničenja, radionica u »praksu pretočena« posredstvom digitalne platforme.




Radionica je samo jedna od brojnih aktivnosti koje se tijekom ovog tjedna održavaju diljem naše zemlje u okviru programa koji provodimo pod motom »Čuvajmo (mentalno) zdravlje«, nastavila je psihologinja u otočnom vrtiću, od koje smo doznali i da se glavnom temom radioničkog programa, kao i uvijek, nastojalo pratiti aktualna zbivanja, i to ne samo u ranom i predškolskom odgoju, već i u društvu u cjelini.


– Svi smo svjedoci da vrijeme u kojem živimo pred nas postavlja brojne izazove na svim područjima života pa se tako aktualiziraju i pitanja jačanja, odnosno očuvanja mentalnog zdravlja pojedinca, ali i zajednice. Iz tog smo se razloga u Dječjem vrtiću »Katarina Frankopan« ovom radionicom usmjerili jačanju kompetencija i sposobnosti naših odgojiteljica i odgojitelja, posebice u segmentu suočavanja s promijenjenim okolnostima rada s djecom rane i predškolske dobi, odnosno čuvanju njihovog mentalnog zdravlja – zaključila je Anica Žužić.