Ermina Duraj / Foto Walter Salković
povezane vijesti
- Nastavak građevinskih radova nakon ljetne sezone. Creski centar Susajda bit će obnovljen do lipnja
- Njujorški fotograf posjetio očev rodni Cres i donirao negative muzeju: ‘Ovdje su moji korijeni’
- Milanovićev posjet na Krku izbjegli HDZ-ovi načelnici. Poseban interes za “Zero waste” i plavu magistralu
Lokalna akcijska grupa Kvarnerski otoci organizirala je u creskoj palači Moise komunikacijsku radionicu nazvanu “Pod povećalom – Brendiranje i odnosi s javnošću za ugostitelje i proizvođače hrane na području LAG-a Kvarnerski otoci”.
Radionica je dio projekta KUlinarska HArmonija ČArobnih okusa Primorsko-goranske županije (KUHAČA), a vodila ju je Ermina Duraj, stručnjakinja za odnose s javnošću i protokol.
Podizanje svijesti
Projekt KUHAČA zajednički provode lokalne akcijske grupe s područja Primorsko-goranske županije (LAG Gorski kotar, LAG Vinodol, LAG Kvarnerski otoci i LAG Terra Liburna) kako bi potaknuli razvoj ruralnih područja i povećali konkurentnost lokalnih proizvođača kroz podizanje svijesti o vrijednostima lokalne proizvodnje i gastronomske baštine.
Radionica u Cresu je sudionicima pružila konkretna znanja i alate za unapređenje komunikacije kako bi, svaki na svom području djelovanja, povećali svoju prepoznatljivost i privukli nove goste i kupce.
Osim toga, boljim razumijevanjem i primjenom stečenih vještina, sudionici će ubuduće biti sposobni izgraditi bolje odnose s drugima, poboljšati timsku suradnju i postići uspješnije rezultate u svom radu i životu.
Sudionici radionice, a bilo ih je ih raznih područja, od vlasnika OPG-ova do predstavnika hotelskih kuća, mogli su naučiti kako uspješno brendirati svoje proizvode i usluge, sebe i svoje suradnike, ali i kako uspostaviti i održavati dobre odnose sa svojim ciljanim javnostima, bilo da se radi o klijentima i kupcima, medijima, jedinicama lokalne samouprave ili državnim institucijama.
Potencijalni brendovi
U radu u grupama iznjedrile su se zanimljive ideje i osmislili potencijalni brendovi kao što su “skuta cake” (kolač sa skutom), “kušaj”, sirup od kadulje (odnosno kuša, kako se biljku naziva na otoku), a jedna grupa je željela osmisliti događaje koji će biti zanimljivi lokalnom stanovništvu i kao primjer su uzeli pusni utorak.
Na početku radionice sudionike je pozdravila Maja Kirinčić, voditeljica LAG-a Kvarnerski otoci koja je objasnila da je u sklopu projekta već provedeno više aktivnosti, od predstavljanja analize stanja do nekoliko kuharskih radionica koje su vodili poznati chefovi.
Uslijedile su radionice o komunikaciji i marketingu te na druge teme, a na kraju će se održati završna konferencija projekta i izdati brošura o svim provedenim aktivnostima.
Predavačica Ermina Duraj bivša je novinarka koja već 18 godina radi u Primorsko-goranskoj županiji na poslovima odnosa s javnošću i protokola.
Predaje kolegije iz područja odnosa s javnošću i protokola na nekoliko visokoškolskih ustanova, a u slobodno vrijeme održava radionice i treninge ponajviše u institucijama koje žele svoje djelatnike educirati u područjima poslovne, interne i krizne komunikacije te javnog nastupa, odnosno komunikacijskih i prezentacijskih vještina. Dio svog bogatog iskustva prenijela je i sudionicima radionice u Cresu.