Fernando Kirigin i Andrej Marušić / Foto Grad Opatija
Škola Adria trenutno upisuje zainteresiranu djecu i mlade u tri različita programa: u vrtićki program od 3. godine, u 1. razred osnovne škole te u 1. razred srednje škole.
povezane vijesti
U Opatiji na adresi Stubište Miroslava Krleže 1 od iduće školske godine s radom počinje Međunarodna škola Adria/Adria International School.
Škola djeluje prema međunarodno priznatom IB programu koji može biti nastavljen u bilo kojoj zemlji svijeta. IB programi se provode u čak 5000 škola u svijetu, u 159 država, a odsad se ta mogućnost, od rane dobi pa sve do završetka srednjoškolskog obrazovanja, nudi i na Kvarneru.
Program škole Adria realizira se na engleskom jeziku, a posebna se pozornost posvećuje tome da se djecu nauči kako učiti, kako uživati u procesu otkrivanja i radovati se novim znanjima i vještinama. Škola Adria trenutno upisuje zainteresiranu djecu i mlade u tri različita programa: u vrtićki program od 3. godine, u 1. razred osnovne škole te u 1. razred srednje škole.
Škola u zgradi bivšeg vrtića
– Osobito mi je zadovoljstvo što možemo najaviti da će ove jeseni u Opatiji s radom početi Međunarodna škola Adria i to upravo u zgradi u kojoj je do 2018. godine djelovao Dječji vrtić Opatija. Program ove međunarodne škole međunarodno je poznat i priznat, a pored kvalitetne edukacije u skladu s potrebama suvremenog društva, škola posebnu važnost posvećuje razvoju učenika i u emocionalnom, društvenom, moralnom i fizičkom smislu. Otvaranjem ove škole ostvarujemo dva strateška cilja važna za Opatiju, koja sam i najavio na početku svoga mandata. Kao prvo, zgradu u središtu grada, u vlasništvu Grada stavljamo u funkciju. Poznato je da je prethodna vlast zgradu namjeravala prodati, no smatram da je očuvanje imovine s primjerenim sadržajem u zgradi mnogo bolje rješenje, kazao je gradonačelnik Fernando Kirigin.
Gradonačelnik je naglasio da je druga strateški važna tema za Opatiju to što u grad dolazi vrhunski obrazovni program koji se kao opcija nudi roditeljima i djeci, i hrvatskim i stranim državljanima. Činjenica je da od ulaska Hrvatske u EU, sve više stranih državljana odabire našu zemlju za svoj drugi dom, a sada im se otvara mogućnost da i ovdje svojoj djeci osiguraju kvalitetno obrazovanje.
Grad Opatija je zgradu putem natječaja dao u najam Međunarodnoj školi Adria, za sada prvi kat zgrade. Do kraja tekuće školske godine u zgradi je privremeno smještena opatijska Ugostiteljska škola jer se njihova matična zgrada obnavlja kroz europski projekt.
– U školi Adria uči se u okruženju koje potiče kreativnost i vjeru u vlastiti potencijal, s puno projektne i terenske nastave. Umjesto gomilanja činjenica i puke reprodukcije uči se kako učiti, kako razumijevati koncepte i nadograđivati ih, kako pronalaziti rješenja i kako kritički razmišljati, polazeći uvijek od ideje čovječnosti, poštovanja i brige za druge i zajednicu. Također, učenici se usmjeravaju u skladu s vlastitim interesima i sposobnostima u pomno odabrana područja. Da je doista riječ o obrazovanju za budućnost može se zaključiti i iz stavljanja naglaska na umjetnički odgoj i STEM područje, ali iz snažnog isticanja globalne osviještenosti ove školske zajednice, koja humano i sa strašću pristupa globalnim idejama i izazovima, naglasio je osnivač Međunarodne škole Adria Andrej Marušić, koji je ujedno i član nacionalnog vijeća za razvoj ljudskih potencijala i obrazovanja odraslih.
Program škole Adria, između ostaloga, nastoji prevladati razlike između različitih obrazovnih sustava diljem svijeta i tako olakšati obrazovanje djeci koja su prisiljena često mijenjati mjesto i zemlju stanovanja zbog međunarodne karijere svojih roditelja. Bez obzira na razlike, obrazovni program škole Adria kompatibilan je s hrvatskim obrazovnim sustavom te je u bilo kojem trenutku moguće preseliti se u drugu školu ili po završetku upisati željeni studij.
Opcija prijevoza od kuće do škole ili vrtića
Roditeljima bi posebno zanimljiva mogla biti i opcija prijevoza od kuće do škole ili vrtića, kao i činjenica da se učenicima nude brojne izvannastavne aktivnosti u školi i izvan nje te da učenici mlađe dobi sve svoje obveze izvršavaju za vrijeme boravka u školi, čime se jasno odvaja vrijeme za školske i izvanškolske obveze od vremena za obitelj i prijatelje. Posebna se pozornost posvećuje odabiru zdravih i uravnoteženih namirnica koje se koriste za pripremu obroka u danu, ali i brizi za edukaciju roditelja i jačanju roditeljskih kompetencija kroz brojna formalna i neformalna događanja. Osim engleskoga jezika u školi je moguće učiti još najmanje četiri druga jezika.