To su kvalitetni gosti mlađe dobi koji su spremni potrošiti. Puni su pohvala i vjerujem da će im biti drago doći ponovo – govori Zdravko Josić
povezane vijesti
OPATIJA – Dok Opatija večeras s nestrpljenjem očekuje finale RetrOpatije, u hotelu Paris se istovremeno događa još jedno za ovaj grad zanimljivo zbivanje – međunarodni turnir u pokeru koji je okupio između 500 i 600 igrača iz desetak europskih zemalja. Zdravko Josić, vlasnik hotela Paris i organizator turnira kojega je u Opatiju uspio dovesti u suradnji sa Slovencima, smatra da su ovakvi događaji uslijed kojih su popunjene sve sobe ne samo u tom hotelu, već i u mnogima u susjedstvu, odličan način da ovaj grad ostvari ono što priželjkuje – turizam i otvorena vrata tijekom svih 365 dana u godini.
– Moglo se ovaj najveći turnir u pokeru u cijeloj Hrvatskoj organizirati i u nekom drugom gradu, no smatram da je Opatija jedinstvena i posebna i pravo mjesto za takvu manifestaciju. Sudeći prema reakcijama igrača koji su jako zadovoljni i osim što igraju poker, koriste i sve druge sadržaje, idu na more i uživaju u lijepom vremenu, pokazalo se da je Opatija odličan domaćin i razmišlja se da ovako veliki turniri postanu tradicionalni – rekao je Zdravko Josić.
Zakupili hotel
Radi se o međunarodnom turniru u Texas hold’em pokeru koji traje ukupno šest dana, pa su mnogi igrači rezervirali cijeli tjedan za boravak u Opatiji.
– Igrači su zakupili cijeli hotel Paris, a zahvaljujući ovom turniru popunjene su i sobe u hotelima u susjedstvu. To su kvalitetni gosti mlađe dobi koji su spremni potrošiti i većinom nisu nikada bili u Opatiji. Sada kada su upoznali grad, puni su pohvala i vjerujem da će im biti drago doći ponovo i ovdje se zabaviti. Nakon određene stagnacije, počinje se otvarati sve više hotelskih objekata, ljeto obiluje dobrim koncertima na Ljetnoj pozornici i interes turista za Opatijom je u porastu. Naravno, kada su dani sunčani i upita i rezervacija je puno više nego kad je kišno vrijeme – primijetio je Josić koji smatra da je, bez obzira na kritike koje joj se ponekad upućuju, Opatija »hrvatska kraljica«.
Dok je tijekom prošlosti hotel Paris bio jako poznat po kavani s iznimnim »retro kolačima«, od kada je dugo godina zatvoreni hotel preuredio i preuzeo Josić, ovdje su otvoreni restoran i kafić, no Casino je ipak najjači sadržaj dostupan tijekom cijele godine.
Najbolja reklama
– Zadovoljni smo rezultatima poslovanja, tijekom korone nije bilo lako, ali smo isplivali i trudimo se stalno obogaćivati našu ponudu. Uvidjeli smo da gosti traže usluge kozmetičkog salona sa svim pripadajućim sadržajima i krenuli i u tu priču i vrlo brzo ćemo u hotelu otvoriti vrlo moderan i suvremeno opremljen salon – najavio je Josić koji smatra da je kupio hotel na jednoj od najljepših pozicija u gradu pa mu je želja i da gosti koji u njemu borave odu iz Opatije zadovoljni, što je zapravo najbolja reklama za destinaciju.
– Cijene su u Opatiji unatoč poskupljenjima umjerene i gosti to cijene, a sudeći prema bukingu, očekujem dobru ljetnu sezonu i što više zadovoljnih turista – zaključio je Josić koji smatra da bi Opatija mogla imati sve kad bi imala i jednu centralnu, primjereno uređenu i opremljenu plažu. Priželjkuje da to »kupalište po mjeri Opatije« bude na Slatini i da se u sezonama koje dolaze pronađe pravo rješenje i ova »centralna točka grada« postane nezaobilazno mjesto za ugodan boravak na moru.