Foto Nikola Blagojević
Na koji će se način riješiti kolni prilaz i izlaz sa stadiona, koliko će parkirališnih mjesta biti i na kojoj poziciji, te što će biti s »kraticom« do škole, neka su od pitanja stanovnika Opatije
povezane vijesti
OPATIJA – Nakon što je koncem 2024. godine započela rekonstrukcija nogometnog stadiona u Opatiji, u ime grupe građana obratio nam se Saša Alobić iz Opatije kojega zanimaju detalji oko izgradnje ovog dugoočekivanog sportskog objekta. Premda se o velikoj investiciji koju opatijski sportaši očekuju s nestrpljenjem do sada puno pisalo, zamolili smo nadležne u Gradu Opatiji da radi interesa javnosti još jednom ponove, ali i detaljnije razjasne neke od detalja vezanih uz nedavno započete radove i budućnost ovog dijela grada.
Pitanja i odgovori
– Uz ostalo, molimo da pojasnite na koji će se način riješiti kolni prilaz i izlaz sa stadiona, koliko će parkirališnih mjesta biti i na kojoj poziciji u odnosu na sadašnji parkirališni prostor, te što će biti s »kraticom« do škole, sa šetnicom iza sadašnjih tribina. Hoće li ona i dalje postojati ili ne? Također, s obzirom na to da je u tijeku početak izgradnje novog nogometnog stadiona s pratećim sadržajima, javnost zanima i koja je planirana dinamika radova – poslali smo upit nadležnima.
– Izgradnja novog stadiona u Opatiji je počela. Trenutačno su u tijeku pripremni radovi na gradilištu, a intenzivniji zemljani radovi – iskopi, prema hodogramu bi trebali krenuti do sredine siječnja. Predviđeno vrijeme izgradnje s opremanjem je 16 mjeseci. Pristup stadionu prema novom rješenju bit će kvalitetnije organiziran, budući da je dosad postojao samo jedan pristup, putem Ulice Matka Laginje, a sada će taj pristup koristiti samo nogometaši, dok će publika pristupati putem Nove ceste.
Glavnim projektom, koji prati prostorno-plansku dokumentaciju i uvjete za licenciranje HNS-a za stadione 2. ranga natjecanja HNL-a, predviđena su 42 parkirališna mjesta za automobile od čega su dva parkirališna mjesta za osobe s invaliditetom, četiri parkirališna mjesta za autobuse gostujućih momčadi, te za vrijeme kad se budu odigravale ligaške utakmice po jedno parkirališno mjesto za vozilo prve pomoći, vatrogasce i vozilo za potrebe eventualnog TV prijenosa. Iako HNS ne propisuje obavezu osiguravanja većeg broja parkirališnih mjesta, razmatramo mogućnost uređenja otvorenog parkirališta u blizini, koje bi mogli koristiti gledatelji.
Staza – nestala
S obzirom na to da će se novoizgrađeni dio koji se odnosi na ulaz s Nove ceste, tribine, ugostiteljski objekt, svlačionice, zatvoreni prostor za treninge snage, kao i ostale klupske prostorije protezati od samog travnjaka do jedne etaže iznad Nove ceste, nije bilo moguće sačuvati stazu koja se nalazi iznad sadašnjih tribina. Po završetku izgradnje stadiona, u cilju veće prometne sigurnosti pješaka, u planu je postavljanje sigurnosne ograde od semafora do prvog mogućeg pješačkog skretanja prema školi za što ćemo zatražiti dozvolu Hrvatskih cesta pod čijom je ingerencijom opatijska Nova cesta – odgovorili su na naš upit iz Grada Opatije.
Prema situaciji na terenu, staza koja se do sada nalazila iznad tribina i dalje postoji, no ograđena je i učenici i drugi prolaznici je više ne mogu koristiti kao kraticu koja vodi do opatijske osnovne škole. Inače, treba reći i da će novim stadionom upravljati Gradska tvrtka Opatija 21 koja je i investitor u njegovu izgradnju, a koncem studenoga prošle godine su ugovor o izvođenju radova rekonstrukcije sportsko-rekreacijske građevine NK-a Opatija vrijedan blizu 4,5 milijuna eura potpisali predstavnici Uprave Opatije 21 i tvrtke GP-a Krk.