Foto Marko GRACIN
povezane vijesti
RetrOpatija, poznata i kao „trodnevni party stoljeća“, ponovno je dobila nagradu Simply the Best koju za inovativnost i kreativnost u turizmu već 14 godina dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija i poslovno turistička burza PUT. Opatijska manifestacija istaknula se svojom kreativnom kampanjom provedenom na domaćem i inozemnim tržištima te je proglašena pobjednikom u kategoriji Propaganda.
– RetrOpatija se već dokazala jednom od najboljih i tijekom godina postala motivom dolaska domaćih i stranih gostiju u Opatiju. Ova nas nagrada posebno veseli jer njome nije prepoznata samo kvaliteta i inovativnost manifestacije, već i onaj korak koji počinje puno prije samog održavanja, a to su promotivne aktivnosti. Naša je kampanja pomno osmišljena i provodi se na domaćem i brojnim stranim tržištima, a novi vizual pokazao se kao „pun pogodak“, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Opatija.
Svečana dodjela nagrada održana je 10. travnja u resortu Crvena Luka u Biogradu na Moru, a novo priznanje popularnoj manifestaciji preuzeli su opatijski gradonačelnik Fernando Kirigin i direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić.
– Drago mi je da je naša manifestacija prepoznata i od strane Udruženja hrvatskih putničkih agencija te ovom prilikom čestitam timu naše Turističke zajednice na organiziranoj kampanji. Hvala organizatorima 24. međunarodne poslovno – turističke burze u Biogradu na lijepom prijemu, ali i prepoznavanju odlične promidžbe naše manifestacije koja će ove godine povodom 180. obljetnice turizma biti još bolja i još sadržajnija. Vidimo se od 27. do 29. lipnja na RetrOpatiji, poručio je Kirigin.