
Alida Domijan i Emma Superina
povezane vijesti
Nova potvrda kvalitete stigla je u Opatiju – Turistička zajednica grada Opatije dobitnica je prestižne nagrade Simply the Best u kategoriji Jadranska destinacija!
Riječ je o tradicionalnom priznanju koje već 15 godina dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i najstariji hrvatski B2B turistički susret – poslovno-turistička burza PUT, kao priznanje za kreativnost, inovativnost te kontinuirani razvoj i unapređenje turističke ponude.
Dodjela nagrada održana je u sklopu 25. izdanja Burze PUT, koja se od 9. do 11. travnja održava u Toplicama Sveti Martin.
Ovo ugledno događanje okuplja više od 200 stručnjaka iz područja agencijskog poslovanja, hotelijerstva, restoraterstva i turističkih zajednica iz cijele Hrvatske.
– Nagrada Simply the Best veliko je priznanje koje potvrđuje da je Opatija jedna od najistaknutijih destinacija na Jadranu koja svojim gostima nudi cjelovito iskustvo.
S više od 180 godina tradicije, na spoju mora i gorja, Opatija svakodnevno osvaja vrhunskom uslugom, raskošnom arhitekturom, prirodnim ljepotama i bogatom paletom događanja tijekom cijele godine.
Od wellness opuštanja do ritma RetrOpatije i slatkih čari Festivala čokolade – Opatija nadmašuje očekivanja i ostaje urezana u sjećanju, poručili su iz Turističke zajednice grada Opatije.
Nagradu Simply the Best, koja predstavlja snažan poticaj da Opatija i dalje bude predvodnik kvalitete, inovacija i nezaboravnih doživljaja, u ime Turističke zajednice grada Opatije preuzela je marketing menadžerica Alida Domijan.