Foto Goran Kovacic/PIXSELL
Opatija s 51.200 noćenja u prosincu ima udio od 34% ukupnih noćenja na Kvarneru
povezane vijesti
OPATIJA – Rekordni turistički rezultat u prosincu prošle godine Opatiju je smjestio na vodeću poziciju na Kvarneru, a svako treće noćenje u našoj regiji ostvareno je u opatijskim hotelima i privatnom smještaju. Konkretno, Opatija s 51.200 noćenja u prosincu ima udio od 34% ukupnih noćenja na Kvarneru, a ujedno je to najbolji prosinački rezultat ikad ostvaren na području Turističke zajednice grada Opatije.
Kiša i nešto lošiji vremenski uvjeti nisu zaustavili ljubitelje opatijskog Adventa čija je jedinstvena atmosfera i posebna ponuda privukla brojne domaće i strane goste. Najvećim dijelom stizali su iz Austrije, Slovenije, Njemačke i Mađarske, ostvarivši značajno bolje rezultate nego u prosincu 2019. godine. U 25 otvorenih hotela ostvareno je 88% turističkog prometa. Velika potražnja za Opatijom osjetila se i kroz turistički promet tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana, kada je Opatija prema ostvarenim noćenjima bila najbolja jadranska destinacija i druga najuspješnija destinacija u Hrvatskoj, odmah nakon Zagreba – istaknuli su iz TZ grada Opatije.
Opatija je i u siječnju ostala tražena i poželjna destinacija, što potvrđuju i prve brojke u 2023. godini. Tijekom prvih devet dana (n)ove godine ostvareno je 18.000 noćenja, što je 60% više nego 2019. godine.
– Najveći dio turističkog prometa u ovom razdoblju, 91%, ostvaren je u hotelima, a uz domaće goste, najveći udio u noćenjima imaju gosti iz Austrije, Slovenije i Njemačke, tržišta na kojima smo intenzivno provodili kampanje oglašavanja. Uz studeni i prosinac za nas je početak godine uvijek najizazovniji dio godine. U pripremi su karnevalska događanja, ove godine jubilarna. Balinjerada će doživjeti svoje 40. izdanje, a Dječji karnevalski korzo održat će se 25. put. Izbor za hrvatsku pjesmu Eurosonga – “Dora” bit će izvrsna uvertira za dan zaljubljenih, Valentinovo, kad pripremamo lijepa iznenađenja. Uz wellness i spa ponudu, brojne outdoor aktivnosti, prepoznatu gastronomiju i početak kongresnih događanja Opatija potvrđuje svoj status cjelogodišnjeg poslovanja, poručila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.