
Kamp Medveja / Snimio SERGEJ DRECHSLER
Pozvali su lokalnu zajednicu na dijalog i sastanak koji će se organizirati u srijedu, 19. ožujka u lovranskom hotelu Excelsior
povezane vijesti
OPATIJA Uoči Zbora građana najavljenog za danas (u petak, 14. ožujka) u lovranskom kinu, o problematici kampa u Medveji koja je izazvala velike reakcije javnosti, uz press priopćenje su se javili nadležni iz Liburnia Riviera Hotela.
– U cilju osiguravanja transparentnog i objektivnog informiranja javnosti, a poglavito žitelja Medveje, a sve kako bi se izbjeglo pogrešno tumačenje situacije oko kampa Medveja, želimo istaknuti sljedeće činjenice. U proteklih 5 godina, društvo Liburnia Riviera Hoteli d.d. je u održavanje i unaprjeđenje kvalitete svojeg turističkog portfelja i usluga uložilo 22 milijuna eura, istovremeno brinući o značajnom povećanju materijalnih prava i zadovoljstva zaposlenika. 2024. godine postignuti su rekordni poslovni rezultati uz značajno smanjenje zaduženosti Liburnije. Financijskom konsolidacijom i stabilizacijom kompanije u 2024. godini omogućeno je stvaranje investicijskih temelja za novi rast i razvoj kako bi Liburnija i cjelokupna rivijera u budućnosti dobila poziciju u vrhu turističke ponude u Hrvatskoj koju vjerujemo da i zaslužuje. Istovremeno, u 2024. godini završen je sveobuhvatan investicijski i razvojni plan čiji će dijelovi po odobrenju nadležnih tijela Društva biti obznanjeni javnosti. Destinacije Medveja i Lovran su za nas važni razvojni projekti – one predstavljaju središnji dio naših dugoročnih razvojnih planova, a o kojima ćemo dodatno informirati u narednim objavama. Atraktivna lokacija kampa Medveja je prioritet budućeg razvoja Liburnije.
Privremena odluka premještaja manjeg broja radnika u mali dio kampa Medveja 3* je rezultat neočekivanih promjena okolnosti (uključujući i sigurnosne aspekte) s postojećim unajmljenim kapacitetima u samom centru grada Opatije u neposrednoj blizini najpoznatije plaže Slatina u kojima je bio smješten dio naših zaposlenika. Odluka je donesena s jasnim ciljem – osigurati sigurnost i bolje uvjete smještaja naših zaposlenika, stabilnost naših hotelskih operacija i kvalitetne usluge koju ova rivijera zaslužuje, uz istovremeno poboljšanje operativnog rezultata Društva – naveli su iz LRH.
U nastavku su objasnili okolnosti njihove odluke, te pozvali lokalnu zajednicu na dijalog i sastanak koji će se organizirati u srijedu, 19. ožujka u lovranskom hotelu Excelsior.
– Pojavom dezinformacija u javnosti da se radi o “prenamjeni auto-kampa u Medveji u objekt za smještaj radnika”, ponavljamo da se radi privremenom potezu do trenutka repozicioniranja kampa Medveja u proizvod više dodane vrijednosti, kako za našu kompaniju, tako i za cijelu destinaciju. Privremeni smještaj manjeg broja radnika u dio kampa Medveja 3* čini tek mali dio ukupnog kapaciteta kampa, odnosno tek oko 16% u odnosu na ukupni kapacitet. Veći dio kampa i ostalih uslužnih objekata, pa tako i restoran i plažni objekt, ostaju na raspolaganju svim gostima destinacije, kao i lokalnom stanovništvu. Kao tvrtka koja brine o interesima lokalne zajednice je prethodno održan neposredan sastanak s načelnikom općine Lovran kojemu mu je predočena cjelokupna informacija o privremenom premještaju, te koji je protekao u međusobnom razumijevanju.
U razdoblju privremenih okolnosti jedinica lokalne samouprave Lovran će imati i privremene dodatne izravne ekonomske benefite u iznosu preko 100 tisuća eura od uplate poreza na dohodak koji će se vjerujemo odgovornim upravljanjem uložiti u interes i dobrobit cjelokupne lokalne zajednice. Dodatno, smanjenje ponude mobilnih kućica povećat će zauzetost izravno konkurentnog lokalnog privatnog smještaja gostiju koji žele boraviti u destinaciji. Povećana zauzetost će s očekivanom izvanpansionskom potrošnjom doprinijeti ukupnoj potrošnji u destinaciji, a što će zajedno s izravnim ekonomskim koristima općine Lovran i više nego kompenzirati očekivani gubitak prihoda od turističke pristojbe TZ Lovrana u iznosu od oko 13 tisuća eura. Kao odgovoran poslodavac, svjesni smo važnosti odgovarajućeg smještaja za zaposlenike u turizmu, ne samo kao interne potrebe, već i kao ključnog čimbenika održivog i kvalitetnog poslovanja. I ostale turističke destinacije u Hrvatskoj razumiju potrebe i prihvaćaju zaposlenike koji nisu s lokalnog područja kao ključni preduvjet mogućnosti održivog turizma i posljedičnog doprinosa u razvoju lokalne zajednice. Ulažemo značajne napore kako bismo našim zaposlenicima osigurali što bolje uvjete, uvjereni da njihova dobrobit izravno doprinosi zadovoljstvu gostiju i dugoročnom razvoju lokalne zajednice.
Isto tako, želimo istaknuti da gotovo 1.200 naših vrijednih zaposlenika godišnje opslužuje preko 200.000 gostiju u turističkom objektima Liburnije, čineći time temelj za opstanak i razvoj destinacije. Naši vrijedni zaposlenici su ravnopravni članovi naše zajednice, bez obzira na njihovo porijeklo, vjeru ili nacionalnost. Liburnia Riviera Hoteli d.d. ponosno njeguje kulturu poštovanja, uključivosti i jednakih prilika za sve, vjerujući da raznolikost obogaćuje naše radno okruženje i doprinosi izvrsnosti u pružanju usluga.
U svrhu kvalitetnog i konstruktivnog dijaloga s lokalnom zajednicom kao temelja za opstanak i daljnji razvoj turizma na području naše rivijere, Liburnia Riviera Hoteli d.d. će u tom smislu organizirati susret svih mještana s prebivalištem u Medveji, predstavnika lokalne vlasti, te vlasnike trgovačkih objekata koji su registrirani u Medveji da dođu na susret s izvršnim vodstvom Liburnije. Susret će biti organiziran u srijedu, 19. ožujka u Hotelu Excelsior u Lovranu u 18 sati – zaključili su Liburnia Riviera Hoteli d.d.