
LRH želi konstruktivni dijalog / Foto S. DRECHSLER
Izuzetno nam je stalo da se pronađe adekvatno rješenje, navode
povezane vijesti
OPATIJA – Na novinarski upit o temi sastanka zatvorenog za javnost o kojemu smo nakon što je konferenciju za novinare sazvao opatijski gradonačelnik Fernando Kirigin objavili tekst, stigao je odgovor iz Liburnia Riviera Hotela.
– Imamo saznanja da su predstavnici tvrtke Gitone Adriatic, kao većinskog dioničara Liburnia Riviera Hoteli, imali sastanak s predstavnicima općina Lovran i Mošćenička Draga. Prema informacijama, sudionici sastanka su razgovarali o temi unapređenja održivog turizma i rješavanja pitanja smještaja radnika koja se podudara s našim nastojanjima pronalaska adekvatnih rješenja za smještaj radnika, a koja bi bila dugoročno održiva i za lokalne zajednice i za turistički sektor.
Društvo ulaže znatne napore u svrhu pronalaska održivih rješenja i postizanja konstruktivnog dijaloga sa svim dionicima pa je tako Uprava LRH-a još 19. ožujka pismenim putem sazvala sastanak za 24. ožujka s predstavnicima svih jedinica lokalne samouprave u kojima posluje LRH, a sve kako bi se osiguralo prethodno razumijevanje njihovih interesa i pronalazak adekvatnih rješenja smještaja. Nažalost, nisu se svi uzvanici mogli odazvati pozivu pa smo smatrali najprimjerenijim odgoditi sastanak, što smo i učinili – priopćili su iz LRH-a. U nastavku svog obraćanja javnosti pozvali su na dijalog i najavili sazivanje novog sastanka.
– Izuzetno nam je stalo da se pronađe adekvatno rješenje koje ima podršku svih predstavnika grada i općina u kojima će pronađeno rješenje djelovati i koje je izvedivo unutar naših korporativnih mogućnosti. Stoga ćemo u narednim danima ponovo uputiti poziv na dijalog i pokušati zakazati sastanak Uprave i predstavnika lokalnih zajednica. Ovo je ključno pitanje koje zahtijeva međusobno razumijevanje, poštovanje i pristup usmjeren na rješenja. Naš izvršni tim u potpunosti je posvećen poticanju, vođenju i aktivnom sudjelovanju u konstruktivnom dijalogu kako bismo pronašli najbolja moguća rješenja. Ljudi su srce turizma i ključ uspjeha i održivosti naše cijele destinacije. Zajedno moramo nastojati pronaći rješenje do Uskrsa koje će nam omogućiti snažan ulazak u nadolazeću turističku sezonu i osigurati našim ljudima boravak u našoj zajednici jer bez njih ne možemo izgraditi održivi turizam niti podići destinaciju na višu razinu – zaključili su nadležni iz tvrtke Liburnia Riviera Hoteli.