Foto Sergej Drechsler
Građani će u web aplikaciji Moj Libukom imati uvid u informacije o stanju brojila i računima za svoje vodovodne i komunalne usluge
povezane vijesti
Tvrtka Libukom Jurdani, koja nudi računovodstvene usluge komunalnom društvu Komunalac i Liburnijskim vodama, sa 1. listopadom ove godine svim svojim korisnicima će ponuditi novu uslugu koja je bitno olakšati komunikaciju.
Kako bi svoje informacije učinili dostupnijima Libukom Jurdani je u suradnji s tvrtkom Pro Star kreirao novi uslužni proizvod, web aplikacija Moj Libukom, putem koje će korisnici nakon registracije imati uvid u svoje račune, imati mogućnost dostavljanja očitanja vodomjera te mogućnost komunikacije s djelatnicima Libukoma.
Digitalnu platformu djelatnicima Libukoma danas su u Jurdanima predatavili djelatnici tvrtke Pro Star.
Teo Prološčić iz Pro Stara naveo je kako će ovakvim oblikom komunikacije svi tragovi ostati zapisani, kako će građanstvo imati uvid u informacije o stanju brojila i računima za svoje vodovodne i komunalne usluge, ali isto tako lako će utvrditi postoje li eventualna dugovanja.
Naveo je kako ovi podaci dosad nisu bili toliko transparentni, a kako će zahvaljujući ovoj aplikaciji oni postati vidljiviji.
Na prezentaciji objašnjen je proces prijave i registracije na web aplikaciju kao i sve mogućnosti koje ona pruža, pa čak i onu koja se odnosi na direktno plaćanje računa putem bar coda.
– Nova aplikacija koja je danas prezentirana, a uskoro će biti u primjeni, omogućuje jednu potpuno novu, lakšu i jednostavniju komunikaciju s korisnicima.
Njome će se na obostrano zadovoljstvo omogućiti bolje pružanje usluge i vjerujemo da će nam svima biti od pomoći – rekao je Ervino Mrak, direktor liburnijskih tvrtki koji nude komunalnu i vodne usluge.
Aplikaciji će se moći pristupiti od 1. listopada na ovoj adresi.