Za prvih osam mjeseci prema službenim rezultatima eVisitora, došlo je do povećanja od 7 posto u dolascima i 13 posto u noćenjima sveukupno
povezane vijesti
IČIĆI – Prvi rujanski dani koji su i dalje idealni za korištenje godišnjih odmora onima koji nisu vezani uz početak nove školske godine u turističkim se krugovima provode u znaku analize proteklih mjeseci i uspješnosti sezone. Tako primjerice u Ičićima koji teritorijalno pripadaju gradu Opatiji, no imaju zasebnu turističku zajednicu, imaju razloga za zadovoljstvo jer su do sada ostvarili najviše statističke rezultate dolazaka i noćenja za ljetnu sezonu posebno, i tijekom prvih osam mjeseci općenito.
– Za prvih osam mjeseci prema službenim rezultatima eVisitora, došlo je do povećanja od 7 posto u dolascima i 13 posto u noćenjima sveukupno, odnosno ostvareno je 43.097 dolazaka i 172.897 noćenja. Za srpanj i kolovoz ostvareno je povećanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 2 posto dolazaka i 3 posto noćenja. Broj je to koji je pratio i povećanje u kapacitetima, ali i produljenje poslovanja hotela Ičići u zimskim mjesecima. Cjelogodišnje poslovanje hotela osjetno je pridonijelo konačnim rezultatima, zajedno s prihodima. Privatni iznajmljivači, kojih u Ičićima prema posljednjim podacima ima registriranih sveukupno 190, prepoznali su dinamično i izazovno turističko tržište i postali prepoznatljivi po svojim specifičnostima i ulaganjima. Izuzetnost ovog atraktivnog turističkog mjesta su mnogobrojni bazeni koji su sastavni dio svake luksuzne vile i kuće za odmor, a taj broj neprestano raste – objasnila je mr. sc. Tatjana Bartolin, direktorica Turističke zajednice mjesta Ičići.
Sve veći broj turista
Smatra da su statistički podaci uvijek samo jedan od parametara uz kojega se mogu pratiti promjene.
– Ipak, veseli činjenica da je nakon pandemijskih godina, svaka sljedeća godina premašila po rezultatima tzv. rekordnu 2019. i posljednje tri godine. Ičići kontinuirano i neprestano bilježe sve veći broj turista te raspolažu s 3.100 ležaja pravilno raspoređenih po različitim oblicima smještaja, zajedno s kampom i marinom. Prva tri tržišta s kojih gosti dolaze ostaju nepromijenjena već dulje razdoblje, a to su Njemačka, Mađarska i Austrija. Prostora za napredak u pred i posezoni još uvijek ima te su svi gosti dobrodošli – navela je Tatjana Bartolin.
Po njezinim riječima, ljepota turizma upravo je u različitosti ponude i isprepletenosti lokalnih običaja s iskustvima gostiju koji uvijek donose i neka svoja razmišljanja i ideje iz destinacija iz kojih dolaze.
Mnoge manifestacije
– Ičići polako dobivaju i svoj novi izgled s turističkim brendovima koji će sigurno donijeti i nove izazove, ali i prihode od kojih u konačnici cijela zajednica ima koristi. Izazov će i nadalje biti znanje i vizija u upravljanju destinacijom na način da se ostvari buduća korisnost i održivost te razumijevanje u očuvanju do sada stvorenih vrijednosti. Zahvaljujući sunčanim i povoljnim vremenskim prilikama, mjesto je živjelo i kroz mnoge sportske i zabavne manifestacije koje su dale svoj obol u promociji mjesta. Gosti su u svibnju mogli sudjelovati u organiziranim vođenim šetnjama svakog četvrtka kroz priče »Crtice iz Ičića«. Turistička zajednica mjesta Ičići i dalje nastavlja s aktivnostima i promocijom preko svih dostupnih kanala na emitivnim tržištima, u suradnji sa sustavom TZ-a i svim dionicima u turizmu – zaključila je Tatjana Bartolin.