Marketinška kampanja

U izradi crikveničkog spota sudjelovali su “stvarni ljudi”

Biljana Savić

Promocija crikveničke rivijere kao destinacije koja nudi sigurnost i povjerenje

Promocija crikveničke rivijere kao destinacije koja nudi sigurnost i povjerenje

Osim na Crikvenicu, usmjerili smo se i na Vinodolsku općinu. To su nerazdvojne cjeline koje gostima nude prirodne ljepote, priliku za aktivan odmor i za opuštanje, kaže Silvia Crnić, zamjenica gradonačelnika Crikvenice



CRIKVENICA  »Rivijera Crikvenica – Sigurno lijepa« marketinška je kampanja što ju je pokrenula gradska uprava Grada Crikvenica kako bi crikveničku rivijeru promovirala kao destinaciju za siguran odmor u godini globalne pandemije.


– Očekujući turističku sezonu obilježenu globalnom pandemijom, u gradskoj upravi smo razmišljali pozitivno i kreativno te pokrenuli čitav niz aktivnosti nastojeći čim više potaknuti turističku aktivnost, Između ostaloga, osmislili smo i pokrenuli marketinšku kampanju kojom našu rivijeru, Grad Crikvenicu i Općinu Vinodolsku, promoviramo putem reklamnog spota kao sigurnu destinaciju za odmor 2020. godine, pod sloganom »Rivijera Crikvenica – Sigurno lijepa!«, jer smatramo da su povoljan prometni položaj, predivan i raznolik krajolik te veliki udio smještaja u privatnim smještajnim jedinicama, koji je ove godine epidemiološki sigurniji izbor, prilike koje u ovoj godini obilježenoj globalnom pandemijom destinacija Crikvenica mora pokušati iskoristiti, ističe zamjenica gradonačelnika Silvia Crnić.


Dodaje i da je zadatak lokalne samouprave promovirati Rivijeru Crikvenicu kao destinaciju koja nudi sigurnost i povjerenje, što će sigurno biti važni aduti u odabiru destinacije ovog ljeta.


Kvalitetna, zanimljiva i pristupačna destinacija



Promo materijalom predstavljamo upravu tu predivnu, kvalitetnu i zanimljivu, neodoljivo pristupačnu, a opet nedovoljno poznatu stranu naše rivijere, a promotivnim spotom na nacionalnim televizijama, društvenim mrežama i YouTube kanalima želimo se ponovno predstaviti gostu koji smatra da nas poznaje i zaintrigirati one koji nas za sada još ne poznaju, kaže zamjenica gradonačelnika Crikvenice Silvia Crnić


– U ovom projektu, osim na područje grada Crikvenice, usmjerili smo se i na Vinodolsku općinu. Ova dva područja promatramo kao nerazdvojivu cjelinu, obalu i njezino zaleđe, koji zajedno čine rivijeru bogatu sadržajima i prirodnim ljepotama, nudeći modernom gostu ono što on traži, a to su prirodne ljepote, priliku za aktivan odmor i za opuštanje uz more, ističe Silvia Crnić.



Ona ocjenjuje da je mnogima u lijepom sjećanju Crikvenica iz 90-ih godina prošlog stoljeća, no, kaže da je ono što Crikvenica danas nudi nešto potpuno drukčije te da Crikvenica i Vinodolska dolina nude jedan vrlo poseban doživljaj.


Bez čarobnog Vinodola rivijera nije potpuna

Bez čarobnog Vinodola rivijera nije potpuna


 


– Promo materijalom predstavljamo upravu tu predivnu, kvalitetnu i zanimljivu, neodoljivo pristupačnu, a opet nedovoljno poznatu stranu naše rivijere, a promotivnim spotom na nacionalnim televizijama, društvenim mrežama i YouTube kanalima želimo se ponovno predstaviti gostu koji smatra da nas poznaje i zaintrigirati one koji nas za sada još ne poznaju, pokazati kako vidimo Crikvenicu i u kojem je smjeru ćemo se dalje razvijati, zaključuje Crnić.


U Gradskoj upravi ističu i da su ponosni jer je snimljeni spot također i kruna desetogodišnjeg ulaganja u kvalitetu i sigurnost prostora, podizanje standarda usluge te željeni zaokret prema održivom turizmu. Upravo stoga veseli vrlo pozitivna reakcija na ovu promotivnu kampanju.


– U izradi spominjanog promo spota sudjelovali su isključivo naši sugrađani, kako bismo rekli – stvarni ljudi, koji su se vrlo rado uključili u projekt i time pridonijeli kvaliteti i posebnosti promo materijala. Uvijek veseli kada kroz realizaciju pojedinog projekta imaš priliku raditi s ljudima koji vole i žive za svoj grad. To je najbolji motiv za razvijanje novih projekta i aktivnosti. Također, zaista smo sretni što su sugrađani prepoznali naš trud i što iznimno pozitivnu reagiraju na ovu promo kampanju, ističe zamjenica Crnić.


Promotivni spot moguće je pogledati na internetskim stranicama, te na Facebook i web stranici Grada Crikvenice.