Odluka

TZ Crikvenice sufinancira marketinške aktivnosti gospodarskih subjekata

Boris Perović

Ilustracija / Foto Marko Gracin

Ilustracija / Foto Marko Gracin



U okviru Godišnjeg programa rada Turističke zajednice grada Crikvenice za 2025. godinu, Turističko vijeće TZG-a Crikvenice donijelo je odluku o sufinanciranju marketinških aktivnosti gospodarskih subjekata u 2025. godini.


Za “klasične” turističke sajmove TZG Crikvenice će snositi trošak triju dnevnica za jednog predstavnika turističkog subjekata, i to maksimalno do tri sajma po turističkom subjektu. Za virtualne turističke sajmove TZG Crikvenice će sufinancirati trošak zakupa štanda do maksimalnog iznosa od 200 eura po sajmu, i to maksimalno do tri sajma po turističkom subjektu.


TZG će financirati kotizaciju za učešće turističkih subjekata na poslovnim radionicama u svim oblicima, i to u visini do 70,00 eura. Sufinancirat će se i digitalne promotivne kampanje turističkih subjekata na emitivnim tržištima i to u omjeru od 25 posto ukupnog media plana, odnosno maksimalnog iznosa u visini do 300 eura po turističkom subjektu.




Isplata će se obaviti po dostavljenom izvješću o realizaciji media plana. Krajnji rok za dostavu izvješća je 15. prosinca 2025. godine.