Sajam

TZ Crikvenice se predstavila u Münchenu, zajedno s Jadran Hotels & Camps

Robert Šimonović

Foto Sergej Drechsler

Foto Sergej Drechsler



Međunarodni turistički sajam nedavno je održan u Münchenu, a među brojnim izlagačima ondje je bila i Turistička zajednica Grada Crikvenice, koja je zakupila štand zajedno s hotelskom tvrtkom “Jadran Hotels & Camps”, i to na zajedničkom štandu Hrvatske turističke zajednice.


Sajam je to koji nudi inspiraciju, informacije i opremu za putovanja, a najveći je toga tipa u Bavarskoj. Kako ističu iz TZG-a Crikvenice, njemačko tržište izuzetno je važno za Rivijeru Crikvenica, i to zato što je Nijemcima upravo ona omiljena auto destinacija.


Navode i da su neke od najznačajnijih prednosti sajamskih nastupa ciljano tržište, novi partneri, osobni kontakti, jačanje odnosa s partnerima, nove poslovne prilike i ideje, direktna prodaja, gradnja imidža na temelju promotivnih materijala, mogućnost direktne prodaje na licu mjesta i slično.




Iz TZG-a Crikvenice dodaju da im je vrlo važan direktan susret s potencijalnim turistima te spoznaja o njihovim preferencijama i doživljaju destinacije.


Suradnjom s predstavnicima “Jadrana” omogućena je kompletna prezentacija i kvalitetno informiranje posjetitelja sajma o turističkim kapacitetima i proizvodima u destinaciji.


– Njemačka se dugi niz godina nalazi u samom vrhu zemalja koje ostvaruju najveći broj noćenja na Rivijeri Crikvenica.


Zadovoljni smo kako brojem posjetitelja sajma, kojih je bilo oko 140.000, tako i velikim interesom za našom rivijerom.


Veselimo se ovoj godini i dolasku još većeg broja njemačkih turista, rekla je direktorica TZG-a Crikvenice Marijana Biondić.


TZG Crikvenice u ovoj godini planira još četiri nastupa na sajmovima – u Berlinu, Beču, Riminiju i Wroclawu.