Destinacija

TZ Crikvenice i Jadran Hotels & Camps predstavili se u Ljubljani

Robert Šimonović

Foto TZ Crikvenica

Foto TZ Crikvenica



Turistička zajednica grada Crikvenice i hotelska tvrtka Jadran Hotels & Camps predstavili su se slovenskim medijima i predstavnicima turističkih agencija na prekrasnoj lokaciji, u ljubljanskom parku Tivoli, javljaju iz TZG-a Crikvenice.


Direktorica TZG-a Crikvenice Marijana Biondić predstavila je destinaciju, novitete u njoj, najavila niz zanimljivih događanja, dok je Tea Murseli, direktorica prodaje i marketinga tvrtke Jadran, predstavila novosti u ponudi Jadrana.


Nakon službenog dijela programa uslijedilo je druženje, a dobre hrane i pića nije nedostajalo. Sudionici su imali priliku kušati riblje specijalitete i uživati u kapljici žlahtine, a za desert je poslužena autohtona Frankopan torta, koja se može kušati samo u Kavani Inter u centru Crikvenice, s originalnom recepturom iz 17. stoljeća.




Sve je dodatno uljepšala glazbena kulisa – primorske pjesme u izvedbi Klape Kala. Predstavnice TZG-a Crikvenice su prezentirale crikveničku nošnju, koja se s velikim ponosom pokazuje na svim tradicijskim događanjima na Rivijeri Crikvenica. Marijana Biondić iskazala je zadovoljstvo odrađenom prezentacijom.



– Jako smo zadovoljni odazivom novinara i agenata. S nekima od njih već surađujemo, neke smo sada upoznali. Slovensko nam je tržište izuzetno važno, slovenski gosti su nam dugi niz godina u TOP 5 gostiju po broju noćenja ostvarenih na Rivijeri Crikvenica.


Drago mi je da smo na ovako divnoj lokaciji imali priliku predstaviti destinaciju, novitete i sadržaj, ali i smještaj naše najveće hotelske tvrtke – Jadran Hotels & Camps. Outdoor sadržaji, noviteti u smještaju te infrastrukturi, više od 250 manifestacija u godini i sva ljepota tradicije u njima, zdravstvena ponuda, autohtona gastroponuda…, samo su kap u moru sadržaja koje nudi Rivijera Crikvenica, kazala je Biondić.


Sličnih razmišljanja bila je i Tea Murseli iz Jadrana.


– Zahvalni smo što smo imali priliku surađivati sa slovenskim predstavnicima medija i agencija. Slovensko tržište za nas ima izuzetnu važnost, budući da se slovenski gosti već dugi niz godina nalaze među našim najvažnijim tržištima po broju noćenja u Crikvenici, koja je i udaljena samo dva sata vožnje od Ljubljane.


Svojim poslovanjem pratimo trendove na tržištu, aktivno radimo na poboljšanju usluge i podizanju kvalitete smještaja te gastroponude u našim objektima, rekla je Murseli.