Nagrade su dobili Vlasta Brozičević iz Termi Selce, TZG Crikvenice za komplet suvenira čije je motive naslikao Marijan Mavrić te hotel village Balatura iz Triblja i vinodolska Kartica dobrih uspomena
povezane vijesti
CRIKVENICA – Tradicionalni hrvatski godišnji poslovni susret i druženje djelatnika iz agencijskog poslovanja, pružatelja turističkih usluga, sustava turističkih zajednica i turističkih organizacija – turistička burza PUT, koja se ove godine održava u resortu Crvena luka u Biogradu na Moru.
U okviru burze, na prigodnoj svečanosti dodijeljene su i tradicionalne godišnje nagrade Simply the Best. Nagrade zajednički dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija i burza PUT, a dodjeljuju se za kvalitetu usluge, kreativnost i inovativnost te razvoj i unapređenje turističkog proizvoda i ukupne turističke ponude destinacije.
Dugogodišnji rad
Dvije nagrade otišle su na crikveničku rivijeru, u Vinodolsku općinu također dvije.
Vlasta Brozičević iz Termi Selce nagrađena je za dugogodišnji inovativan i kreativan stvaralački rad na realizaciji niza projekata zdravstvenog turizma, izuzetan doprinos oblikovanju, ali i izgradnji i razvoju te prepoznatljivosti Rivijere Crikvenica kao destinacije zdravstvenog turizma.
Turistička zajednica grada Crikvenice dobitnica je posebne nagrade za komplet suvenira čije je motive naslikao slikar Marijan Mavrić. S područja Vinodolske općine nagrađeni su hotel village Balatura iz Triblja, pobjednik kategorije Ugostiteljstvo, te vinodolska Kartica dobrih uspomena u kategoriji Propaganda.
– Iznimno sam sretna i zahvalna što je moja misija pridonijela širenju glasa o blagodatima crikveničke rivijere zdravlja sve do 88 zemalja svijeta. S istom predanošću i još većim žarom nastavljam svoju misiju. Hvala svima na podršci – rekla je primarius Vlasta Brozičević.
Nagrada struke
Zadovoljstvo nagradom iskazala je i direktorica TZG-a Crikvenice Marijana Biondić.
– Veselimo se svakoj nagradi, a posebno onima koje dolaze od struke. One su nam snažan vjetar u leđa za osmišljavanje novih, kvalitetnih ideja. Turistička zajednica grada Crikvenice je osmislila projekt o korištenju slika našega domaćeg slikara Marijana Mavrića na suvenirima koje će gosti ponijeti kući zajedno s predivnim uspomenama s naše rivijere. Suveniri, iako ih smatramo sitnicama, imaju važnu ulogu u predstavljanju duha mjesta, izražavanju kulturne baštine i svojevrsni su promotori turizma. U planu je daljnje proširenje palete suvenira s Mavrićevim motivima, inspiriranim našom rivijerom – rekla je Marijana Biondić.
Osim svečane večere i dodjele nagrada, koja je bila kao šlag na torti, radno-poslovnog dijela kojem je osnovni cilj predstavljanje sadržaja i novosti u turističkoj ponudi, program je upotpunjen upoznavanjem odredišta domaćina i njegove ponude, stručnim raspravama i prezentacijama te aktivnim druženjem sudionika. Organizator burze je turistička agencija DMK Vall 042 iz Varaždina, suorganizator je Udruga hrvatskih putničkih agencija, dok je ovogodišnji domaćin Turistička zajednica grada Biograda na Moru.