UOČI SEZONE

Novi predstavio ponudu Mađarima

Robert Šimonović

Foto TZG Novi Vinodolski

Foto TZG Novi Vinodolski

TZG Novog Vinodolskog gostovao je u Budimpešti



Turistička zajednica grada Novog Vinodolskog ovog je tjedna u Budimpešti predstavila svoju destinaciju na konferenciji za medije koja se svake godine održava ususret glavnoj turističkoj sezoni, a koju organizira predstavništvo HTZ-a u Mađarskoj.


Konferencija je okupila 30-ak predstavnika mađarskih medija u predivnom ambijentu restorana A kert bisztro, gdje su se posluživala i tradicionalna hrvatska jela poput soparnika, sinjskih arambašića i zagorskih štrukli, raznih sireva i pršuta, suhih smokava i vina hrvatskih vinara.


Direktorica predstavništva HTZ-a u Mađarskoj Ivana Herceg okupljenima je predstavila rezultate dosadašnjeg dijela godine, koji ponovo pokazuju interes mađarskih turista za Hrvatsku i izvan glavne ljetne sezone.




U prva četiri mjeseca ove godine broj dolazaka je 40.000, što je povećanje od 9 posto u odnosu na isti period prošle godine. Zabilježen je i porast broja noćenja od 18 posto u odnosu na prva četiri mjeseca prošle godine.


Što se tiče regija, najatraktivniji za turiste je i dalje Kvarner, zatim slijede Istra i zadarska regija. Treba naglasiti da je Kvarner zabilježio najveći porast u broju noćenja, pa će tako ove godine imati značajnu prednost već u startu za natjecanje za prvo mjesto.


Dojam o destinaciji


Novi Vinodolski je predstavila direktorica TZG-a Tena Peričić. Prezentacijom su novinari mogli steći dojam o destinaciji kroz prirodne ljepote, kulturnu i sakralnu baštinu te bogatu povijest grada, tradiciju i običaje kojima se Novljani posebno ponose, manifestacije koje se održavaju tijekom godine, marine koje daju posebnu vizuru gradu, gastronomiju, glazbu i smještajne kapacitete.



Novinarima su putem kratkih filmova predstavljene manifestacije kao što Okolotorno, Ružica Vinodola, Fit4Novi. Predstavljena je i enogastroponuda destinacije, točnije vinarija Pavlomir s dva pjenušava i dva mirna vina – rose i žlahtina te San Marino i Ružica Vinodola, ali i proizvođači s Kvarnera sa suhim smokvama, sirom i maslinovim uljem koji su se odlično sljubili s vinima.


Dašak tradicije sa sobom su donijele i novljanska narodna nošnja – svilnica koju je nosila Dora Kabalin, članica KUD-a »Ilija Dorčić« te odora Ružice Vinodola koju je nosila Ivona Tatalović, djelatnica TZG-a Novi Vinodolski, a koje su bile posebna kulisa za cijelo vrijeme trajanja tiskovne konferencije te kasnije prilikom posluživanja proizvoda.


Kako bi doživljaj bio potpun, sve prisutne je pjesmama pozdravila klapa Nevera, koja je nastupila umjesto zbog bolesti spriječene klape Vinčace. Klapa je ispraćena velikim pljeskom i oduševljenjem, kao i delegacija koja je došla predstaviti Novi Vinodolski.


Mađari vole Novi


Direktorica Tena Peričić dala je nekoliko izjava za medije te ostvarila kontakte s agencijama, novinarima i travel blogerima koji su sudjelovali na konferenciji za medije. Na samom početku prezentacije istaknula je da su Mađari u prošloj godini ostvarili 30 posto više noćenja u odnosu na 2022. godinu te su prema statistikama treći prema dolascima i noćenjima.



U prošloj godini su upravo Mađari u Novom Vinodolskom ostvarili nešto manje od 60.000 noćenja te se očekuje daljnji porast broja gostiju iz Mađarske. Prezentaciju je završila prekrasnom fotografijom jedne od poznatih vizura Novog Vinodolskog – otočićem San Marino – uz poziv u Novi Vinodolski, mjesto prekrasne obale i prostranog zelenog zaleđa.


– Mislim da smo ostavili jako dobar dojam na prezentaciji, što se moglo vidjeti po reakcijama novinara. Zahvaljujem direktorici predstavništva na ukazanoj prilici, kroz koju smo u srcu Mađarske svim prisutnim novinarima predstavili ljepote Novog Vinodolskog, Kvarnera i naše predivne zemlje Hrvatske – kazala je Tena Peričić.


Nakon prezentacije Novog Vinodolskog, prisutne je pozdravio i veleposlanik Republike Hrvatske u Mađarskoj Mladen Andrlić, a druženje se nastavilo uz klapu i gastronomiju.