Ilustracija / Foto Marko Gracin
Tunel bi mogao biti probijen za osam mjeseci od početka radova, što znači u kasno proljeće 2024. godine
povezane vijesti
Nakon višemjesečnog razdoblja pripremnih radova u ponedjeljak je počelo probijanje 834 metra dugog tunela Zagori kojim će prolaziti obilaznica Novog Vinodolskog.
Tunel bi mogao biti probijen za osam mjeseci od početka radova, što znači u kasno proljeće 2024. godine.
Prva dionica do Žute Lokve
Obilaznica će biti duga nešto manje od deset kilometara – sedam kilometra trase autoceste i oko tri kilometra spojnih cesta na trasu državne ceste D8.
Njezina gradnja u planu je tijekom idućih dvije godine, kao prva dionica autoceste A7 od Križišća do Žute Lokve.
Za prvu fazu ishođena je građevinska dozvola za izgradnju obilaznice Novog Vinodolskog i to u profilu državne ceste, za lijevi kolnik, dok je za puni profil autoceste ishođena lokacijska dozvola.
Planiran vijadukt Ričina
Istodobno traju zemljani radovi na temeljenju stupova vijadukta i na izgradnji rampe te radovi na spojnoj cesti za Novi Vinodolski.
U sklopu projekta planirana je, naime, gradnja vijadukta Ričina duljine 1056 metara kojim će trasa obilaznice prelaziti preko dijela Vinodolske doline i vinodolske rječice Ričine s ušćem u more u Novom Vinodolskom.
Na spojevima na državnu cestu D8 projektirana su kružna raskrižja kod Selca i kod Povila.
Predračunska vrijednost cjelokupnog projekta u trenutku potpisivanja ugovora s izvođačima radova bila je 80 milijuna eura.
Radove izvode izvođači slovenski PU Kolektor iz Nove Gorice i talijanski ICM iz Vicenze.