REKONSTRUKCIJA KREŠIMIROVE

Na potezu od Indexa do Žabice uvedeno novo prometno rješenje: Radovi počeli, zasad bez većih gužvi

Vladimir Mrvoš

Foto VEDRAN KARUZA

Foto VEDRAN KARUZA

Iz smjera centra grada, od Žabice prema restoranu Index, može se voziti samo jednim prometnim trakom, kroz podvožnjak, dok se u suprotnom smjeru promet i dalje odvija u dva prometna traka



RIJEKA – Strojevi i nova prometna signalizacija stigli su na državnu cestu D8 u Krešimirovoj ulici jer su počeli radovi na vodoopskrbi, odvodnji i oborinskoj odvodnji te rekonstrukciji kolnika, zbog čega je uvedena privremena prometna regulacija. U ovoj prvoj fazi KD Vodovod i kanalizacija izvodi radove od spoja na izvedeni kolektor u Krešimirovoj ulici kod restorana Index do izlaza na Žabici.


Samo jednim trakom


Iz smjera centra grada, odnosno od Žabice prema restoranu Index, može se voziti samo jednim prometnim trakom, kroz podvožnjak, dok se u suprotnom smjeru promet odvija u dva prometna traka. Ne radi se o složenom prometnom rješenju, nego je ono identično situaciji kada je spuštena željeznička rampa, pa je promet prema zapadu moguć samo kroz podvožnjak.


U smjeru zapad – istok vozači će već od raskrižja s Manzonijevom ulicom naići na novu prometnu regulaciju, koja ih upozorava na vožnju jednim prometnim trakom u dužini od 60-ak metara, budući da se nešto prije podvožnjaka ponovno uspostavlja promet dvjema prometnim tracima.


Foto V. MRVOŠ




Na prometnici jučer nije bilo većih gužvi, a popodne smo zamijetili jedan bager u radu i tri radnika. Iako je po planu autobusno stajalište kod Indexa trebalo biti ukinuto, putnici su jučer na tom stajalištu čekali autobus, a autobusi su redovno prometovali.


Građani nisu bili naročito informirani o čemu se radi, ali uspjeli smo dobiti komentar Ante Malbašića, koji kaže da su građani ovoga grada odavno navikli i na veće nelogičnosti i nepotrebne gužve uzrokovane lošim prometnim rješenjima.


Druga faza


– Naravno da nitko nije protiv ulaganja u infrastrukturu i podizanja kvalitete života, no pitanje je je li srpanj mjesec u kojemu se trebaju započeti takvi radovi. Također bi bilo zgodno planirati i razmisliti da se uz rekonstrukciju kanalizacije, kada već imamo angažiranu tehniku i ljude, izgradi i kvalitetnije prometno rješenje Žabice, napominje Malbašić.


Druga faza radova uključuje radove u Adamićevoj ulici do izlaza u Ribarsku ulicu, a početak radova se očekuje u rujnu. U drugoj fazi uvodi se dvosmjerni promet Ulicom Riva do Zadarske ulice, s obzirom na to da se uvodi zabrana prometa u Adamićevoj i Scarpinoj ulici do raskrižja sa Zadarskom ulicom.


Rekonstrukcija vodoopskrbe i odvodnje Adamićeve ulice dio je većeg projekta KD-a Vodovod i kanalizacija pod nazivom »Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka« vrijednog 233.799.649,88 eura, koji se u visini od 71,33 posto sufinancira bespovratnim sredstvima EU-a.