USLUŽNI MODEL POSLOVANJA

Na Fiumari otvorena prva bezgotovinska poslovnica Erste banke, u fokusu savjetodavne usluge

Aneli Dragojević Mijatović

SNIMIO : SERGEJ DRECHSLER

SNIMIO : SERGEJ DRECHSLER

Vesele nas dosadašnje pozitivne reakcije klijenata, jer je poslovnica Rječina svojevrsni pilot projekt drugih bezgotovinskih poslovnica koje planiramo otvoriti u budućnosti, kazao je Schoefboeck



RIJEKA – Erste banka danas je u Rijeci na Fiumari i svečano otvorila svoju prvu bezgotovinsku poslovnicu koja klijentima pruža sve savjetodavne i transakcijske usluge banke osim blagajničkog poslovanja s gotovinom. U fokusu rada s klijentima su savjetodavne usluge za što su im dostupne usluge savjetnika i osobnih bankara vezane za njihove financijske potrebe, štednju ili investicije, bezgotovinsko poslovanje i drugo. Poslovnica se nalazi na adresi Fiumara 11 i uređena je, kažu u banci, prema uslužnom modelu poslovanja u skladu s kojim Erste sustavno već nekoliko godina transformira svoju poslovnu mrežu.



Na jučerašnjem se otvorenju okupio značajan broj uzvanika, a banka je ovim povodom dodijelila i dvije donacije, svaku od po 1.500 eura, i to riječkoj građanskoj udruzi Pomozimo, koja je pokrenula prikupljanje financijskih sredstava za pomoć trima potrebitim obiteljima te udruzi Sunce Rijeka koja radi na poboljšanju kvalitete života osoba s intelektualnim teškoćama te djeluje u korist izjednačavanja njihovih mogućnosti kroz stvaranje uvjeta za aktivno uključivanje i ravnopravno sudjelovanje u društvu, naveli su u banci. Donacije su u ime udruge Sunce Rijeka preuzeli Nives Pavlović i Bojan Grbavac, dok je Jasna Vrhovac preuzela donacije u ime udruge Pomozimo.





Na otvorenju se uzvanicima obratio predsjednik Uprave Erste banke Christoph Schoefboeck.​


– Veliko nam je zadovoljstvo što upravo u Rijeci otvaramo našu prvu bezgotovinsku poslovnicu u kojoj smo klijentima u mogućnosti pružiti sve savjetodavne i bezgotovinske transakcijske usluge banke, izuzev usluga blagajničkog poslovanja s gotovinom. Riječ je o inovativnom konceptu rada s klijentima, koji nam omogućuje potpunu usmjerenost na potrebe klijenata s primarnim fokusom na pružanje savjetodavnih usluga. Ovo vidimo kao snažan iskorak, jer je upravo savjetodavna uloga banke ono na čemu godinama aktivno radimo. Vesele nas dosadašnje pozitivne reakcije klijenata, jer je poslovnica Rječina svojevrsni pilot projekt drugih bezgotovinskih poslovnica koje planiramo otvoriti u budućnosti, kazao je Schoefboeck.



Naveo je kako im je drago da su ovu inovativnu poslovnicu otvorili baš u Rijeci, ne samo zato što je to domicilni grad Erste banke, gdje je i njeno sjedište, nego i zato što je ovdje veliki broj klijenata i korisnika usluga banke, te je banci ovdje bio i bit će fokus poslovanja. Schoefboeck je rekao kako se retail poslovanje, odnosno poslovanje s građanstvom općenito jako promijenillo, te se sve više prebacuje u digitalno, međutim, naglasio je, u Ersteu žele spoj, i digitalnog, i toga da klijenti dolaze uživo, kako bi im se što je moguće više izašlo ususret i pomoglo u projektima i planovima. Naveo je i da se već 90 posto klijenata mlađe generacije služi digitalnim kanalima, a što se tiče poslovnica, plan je, kaže, sve ih modernizirati.


Uz Schoefboecka, otvorenju su prisustvovali i član uprave Zdenko Matak te riječki gradonačelnik Marko Filipović koji se nada da će poslovnica što bolje služiti klijentima da što brže i jednostavnije obave što moraju. Poslovnica je inače s radom krenula prošli mjesec, sada je i službeno otvorena, a Filipović se osvrnuo i na činjenicu da Erste upravo iz Rijeke kreće s inovativnim konceptom poslovanja. Regionalna direktorica Erste banke Tatjana Sundać rekla je da je ponosna da banka ovu poslovnicu otvara baš u Rijeci, gdje je, kao i u cijeloj Primorsko-goranskoj županiji, snažno prisutna.



– Praktički 70 posto stanovnika naše regije su klijenti Erste banke. Za nas je to i obveza i zaista je ovo veliki korak naprijed u kvalitetnom i inovativnom načinu bankarenja koji stavlja naglasak na savjetodavni dio. Sve je ovdje prilagođeno tome, počevši od prizemlja gdje su i naši transakcijski savjetnici koji će pomoći klijentima koji se možda još nisu sureli s nekim od samouslužnih uređaja u dijelu gotovine, a napravit će i sve transakcije vezano uz bezgotovinsko poslovanje. Na gornjim katovima je sedam multifunkcionalnih poslovnih prostora, sala za sastanke, koje su opremljene modernom tehnologijom. To znači da možete u svakom trenutku tijekom sastanka pozvati kolegu specijalista koji se nalazi u Zagrebu, Beču, bilo kojem gradu u Hrvatskoj ili izvan Hrvatske, opisala je Sundać. Istaknula je i da je više od 65 posto klijenata aktivni korisnici digitalnih kanala jer je to brži, jednostavniji i sigurniji, ali i najpovoljniji način bankarenja.


Više od 12.000 klijenata


Prva bezgotovinska poslovnica Erste banke u Hrvatskoj s radom je počela 15. siječnja 2024., ima više od 12.000 klijenata, od kojih njih čak 65 posto aktivno koristi digitalne usluge banke. Uređena je prema savjetodavnom modelu poslovanja i prostire se na četiri etaže, ukupne površine 420 metara kvadratnih. Na području Rijeke i županije, Erste banka posluje kroz mrežu od 26 poslovnica i 175 bankomata, dok u poslovanju s građanima drži tržišni udio od 70 posto, ističu u banci.