Snimio Vedran Karuza
Kopa se i gradi, generacijski je to investicijski ciklus, radit će se i dalje i to u velikoj mjeri sredstvima naše lokalne zajednice, ne samo državnim sredstvima što se često može čuti, dodao je Filipović.
povezane vijesti
“Kopat ma ne molat” novi je slogan Marka Filipovića u predizbornoj kampanji za lokalne izbore koji su planirani za svibanj iduće godine u čemu će ga, kako je uvjeren, sigurno podržati i SDP. Bio je to mali politički izlet unutar razgovora gradonačelnika Rijeke i naše novinarke Tihane Tomičić na opatijskoj Konferenciji Kvarner 2030 što je dominantno ipak bio usmjeren prema investicijama, svim onim infrastrukturnim poslovima koji su dakako temelj preobrazbe grada.
– Živimo iznimno dinamično razvojno razdoblje, ponavljaju se povijesne činjenice koje pokazuju da se naš grad najbolje razvijao kad je bio dio širih zajednica, od AU do EU. Sve naše komparativne prednosti, znani prometni segment čija je velika prednost da smo najsjevernija morska točka juga Europe. K tome, u zadnje četiri godine sve su brojke koje oslikavaju gospodarske aktivnosti značajno narasle – od broja poduzetnika i njihovih prihoda koji su skoro udvostručeni. Istina dogodio se i jedan pad: broj nezaposlenih se smanjio s četiri tisuće na samo njih 1,8 tisuća koliko ih je danas, istaknuo je Filipović.
Ma koliko se može čuti i mnogo kritika, gradonačelnik, što slikovito i duhovito pokazuje i njegov slogan, najavljuje nastavak investicijskog ciklusa.
– Kopa se i gradi, generacijski je to investicijski ciklus, radit će se i dalje i to u velikoj mjeri sredstvima naše lokalne zajednice, ne samo državnim sredstvima što se često može čuti, dodao je Filipović.
Prodavati ili ne gradsku imovinu je također bilo jedno od pitanja koje se često postavlja pred gradonačelnika.
– Delikatne su to odluke ali kad se uskoro vide benefiti odluka koje su posljedice prodaje gradske imovine, kad se dakle vidi što će nam svima uskoro donijeti nova Žabica, bit će jasno i zbog čega je trebalo tako odlučiti i otvoriti mogućnost za investiranje 70 milijuna eura privatnog novca u – gradske sadržaje, zaključio je Filipović.