Snimio Marin SMOLČIĆ
Djelatnici uključeni u ovaj program steći će znanja i vještine za rad s darovitim učenicima te će izraditi dokumentaciju koja će školi iz koje su uključeni osigurati osmišljen, utemeljen i planiran sustav rada s potencijalno darovitim učenicima
povezane vijesti
Grad Gospić se uglavnom uključio u brojne projekte čiji je konačni cilj vezan uz napredak u sportu, kulturi, društvenim sadržajima i školstvu. Upravo je stoga angažiran kao partner u Programu koji se provodi kao aktivnost u projektu Jadranski regionalni znanstveni centar. Od zamjenice gradonačelnika Grada Gospića Kristine Prše doznali smo detalje novoga programa.
-Svrha programa usavršavanja je razvoj kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika za pružanje potpore cjelovitom razvoju potencijalno darovitih učenika u našim školama. Djelatnici uključeni u ovaj program steći će znanja i vještine za rad s darovitim učenicima te će izraditi dokumentaciju koja će školi iz koje su uključeni osigurati osmišljen, utemeljen i planiran sustav rada s potencijalno darovitim učenicima.
U ovom Programu usavršavanja sudjeluju Timovi od po pet djelatnika zainteresiranih škola s područja Ličko-senjske županije. Program usavršavanja provodi se u suradnji s Centrom izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije koji ima višegodišnje iskustvo u radu s potencijalno darovitom djecom i mladima. Edukacija se održava u prostorijama Kulturno-informativnog centra Gospić u kojima će se u konačnici i uspostavit Podružnica Centra izvrsnosti i opremiti zasebni laboratoriji namijenjeni izobrazbi učenika, ističe Kristina Prša, zamjenica gradonačelnika Grada Gospića.
Također dodaje kako je cilj programa po završetku usavršavanja ostvariti temeljne preduvjete za sustavan rad s potencijalno darovitim učenicima.
-Pri tome će se osnovati Tim za darovite unutar škola, izraditi planove, pravilnike i dokumente, osmisliti načine uočavanja i utvrđivanja darovitosti, osmisliti programe za rad s darovitim učenicima, definirati načine praćenja i vrednovanja znanja darovitih učenika i osmisliti modele kontinuiranog unaprjeđenja sustava i programa, zaključuje Kristina Prša.
Prve održane radionice bile su posvećene temama iskustava u radu s darovitim učenicima, kao i zakonskim okvirima ovakvih programa u RH.