Skupina mladih ljudi iz Španjolske, Njemačke, Francuske i Gruzije ostavila je vidljiv trag / Foto PP GRABOVAČA
Vrijedni volonteri su cijelog ljeta sa zaposlenicima javne ustanove uređivali nove i obnavljali postojeće objekte i staze, a isplatilo se i ulaganje u marketing jer Pećinski park bilježi lagani porast broja posjetitelja, ali i prihoda
povezane vijesti
PERUŠIĆ – Nedavno smo pisali o Javnoj ustanovi Park prirode Grabovača kada je devetnaest volontera iz Španjolske, Njemačke, Francuske i Gruzije razveselilo mještane serviranjem brojnih tradicijskih delicija prepoznatljivih široj »gurmanskoj publici«. No, vrijedni volonteri s različitih strana svijeta, cijeloga ljeta su sa zaposlenicima ove ustanove radili i na uređenju novih sadržaja, obnavljali mnoge postojeće i iza sebe svakako ostavili sjajne rezultate.
Brojni radovi
Potvrdila nam je ovo i ravnateljica ove ustanove Jelena Milković.
– U zadnjim danima kolovoza nastavilo se s ulaganjima u radove na uređenju i dodavanju nove turističke infrastrukture u Pećinskom parku Grabovača. Na Ulazu 2, lokalitet na obali rijeke Like u Ćojluku izgrađena je i postavljena velika ljuljačka za djecu s jednom sjedalicom, ljestvama i užetom za penjanje. Uz pomoć volontera koji su boravili na području Pećinskog parka, kroz program Europske snage solidarnosti uređen je okoliš uz samu obalu rijeke Like gdje je uklonjeno grmlje, napravljeni prolazi te očišćen »sitni otpad«, opisuje radove Jelena Milković.
Osim toga, kaže, na Grabovači su počeli radovi na obnovi postojeće turističke infrastrukture. Postavljena je nova ograda oko dječjeg igrališta, postojeće sprave su obnovljene, kao i ulazna vrata te ograda oko Biljnog vrta i vrlo atraktivne te rado posjećene hobitske kućice. Do kraja godine, najavljuje naša sugovornica, u planu su dodatna ulaganja u uređenje postojećih i nove sadržaje u Pećinskom parku Grabovača.
Više posjetitelja
U PP-u Grabovača uspješna je bila i ovogodišnja turistička sezona.
– Pećinski park bilježi lagani porast broja posjetitelja i prihoda u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Rezultat je to napornog rada, novih ideja i kontinuiranih ulaganja u marketing. Ove godine, u odnosu na prošle godine, uložena su znatna sredstva u oglašavanje, u tzv. jumbo plakate i reklamne kampanje na širem području jadranske obale. U pripremi je i jesenska kampanja čiji je cilj promocija Pećinskog parka Grabovača kao destinacije sa zanimljivom ponudom, odnosno isticanje raskošne jesenske ljepote Pećinskog parka, naglašava ravnateljica Jelena Milković.