Primjer dobre prakse implementacije šumske pedagogije je rad OŠ „Valentina Vodnika“ i dječjeg vrtića „Najdihojca“, koji su uključeni u mrežu šumskih škola i vrtića na području Slovenije
povezane vijesti
Nastavljaju se nedavno započete aktivnosti Erasmus+ projekta “U šumi kao u učionici” u kojem kao partner sudjeluje Pučko otvoreno učilište „Dr. Ante Starčević“ iz Gospića.
Nakon Međunarodnog treninga Šumska pedagogija i upoznavanje dobrih praksi, održanog u Ljubljani krajem mjeseca ožujka na online sastanku partnera rezimirana su iskustva iz Slovenije.
Slovenski šumarski instituti kao domaćin Međunarodnog treninga kroz radionicu je omogućio uvid u obuku edukatora u šumskoj pedagogiji na temelju metodologija Flow Learninga, Josepha Cornella. Primjer dobre prakse implementacije šumske pedagogije je rad OŠ „Valentina Vodnika“ i dječjeg vrtića „Najdihojca“, koji su uključeni u mrežu šumskih škola i vrtića na području Slovenije.
Temeljem bogatih stečenih iskustava i saznanja tijekom treninga u Ljubljani dogovoreni je plan rada na kreiranju edukativnog modula te aktivnosti vezane za izradu materijala za provedbu edukacije iz šumske pedagogije.
Prvi rezultati ovih aktivnosti prezentirat će se na edukaciji u Istri koju organizira udruga „Modelna šuma“ 22. i 23. svibnja 2024. a na kojoj osim POU „Dr. Ante Starčević“ Gospić, sudjeluju i ostali partneri na projektu Šumarski institut Slovenije, DV Pazin te OŠ Buzet kao i škole i vrtići s područja Istre koji su indirektno uključeni u projekt.