Foto RG
Direktorica Turističke zajednice grada Gospića Maja Strilić se osvrnula na sve bolje turističke brojke koje dovoljno govore o turističkoj ekspanziji ovoga dijela Like, ali i sve boljoj kvaliteti smještaja i sadržaja koji su se odlično odrazile na ukupne dojmove posjetitelja
povezane vijesti
Kako bi povećala kvaliteta smještaja, unaprijedio prijem gostiju i sve ostalo vezano uz rad privatnih iznajmljivača soba, sinoć je u organizaciji Turističke zajednice Grada Gospića u dvorani Kulturno-informativnog centra Gospić održana besplatna edukacija za iznajmljivače privatnog smještaja i sve one koji to žele postati. Nazočne je u uvodnom dijelu pozdravila zamjenica gradonačelnika Grada Gospića Kristina Prša rekavši kako su u različitim fazama priprema brojni projekti koji će Gospić u bliskoj budućnosti učiniti još atraktivnijim i ugodnijim mjestom za odmor.
Direktorica Turističke zajednice grada Gospića Maja Strilić se osvrnula na sve bolje turističke brojke koje dovoljno govore o turističkoj ekspanziji ovoga dijela Like, ali i sve boljoj kvaliteti smještaja i sadržaja koji su se odlično odrazile na ukupne dojmove posjetitelja.
-Više sam nego li zadovoljna sa zanimanjem sadašnjih, ali i budućih iznajmljivača privatnog smještaja. U zadnjih nekoliko godina u Gospiću i okolici uvelike se poboljšala kvaliteta privatnog smještaja gostiju, uložena su znatna sredstva i znanje u sadržaje koji boravak čine ugodnijim i atraktivnijim.
Kako smo već čuli, u sljedećoj godini se planiraju projekti Grada kroz koje će se dodatno poticati sadašnji i potencijalni iznajmljivači privatnog smještaja na ovom području, zaključila je Maja Strilić, direktorica TZ gtada Gospića.
Svoje dugogodišnje turističke spoznaje tijekom prezentacije definirala je iskusna Ana Klancir iz tvrtke „Epic Advice“. Pri tome se vidjelo njezino bogato i dugogodišnje iskustvo u turističkom sektoru. Ana Klancir je prije otvaranja vlastitog obrta za edukaciju i consulting u turističkom poslovanju, bila je account manager u Booking.comu te aktivno radila na poboljšanju prodaje ključnih turističkih partnera. Kroz njezinu prezentaciju polaznici su saznali krucijalne detalje ovoga posla, s naglaskom kako se još bolje pripremiti za poslovanje u narednoj turističkoj sezoni, na koji način administrativno voditi posao iznajmljivanja, kako preurediti smještajni objekt i gdje objaviti sadržaje svojih smještajnih kapaciteta.