Foto TZ Vinodolska općina
Ovim promotivnim aktivnostima nastojimo potaknuti tržišta na razmjenu informacija, iskustava i doživljaja, ali i pridobiti pojedinačne posjetitelje i ciljane skupine gostiju kao što su biciklisti, planinari, obitelji s djecom... – ističe direktorica Turističke zajednice Vinodolske općine Alenka Spoja
povezane vijesti
BRIBIR – Pored aktivnosti usmjerenih k razvoju novih turističkih proizvoda i oplemenjivanju tradicionalnih manifestacija, Turistička zajednica Vinodolske općine ove je godine realizirala niz promotivnih aktivnosti. Tako je izrađena nova Image brošura koja je zamijenila postojeću brošuru staru desetak godina. Izrađena je u suradnji s tvrtkom Hyper dizajn iz Zagreba, a izradom novog promidžbenog materijala u TZ-u Vinodolske općine nastoje nadograditi i nadopuniti postojeći promotivni materijal turističke zajednice, tako što će on biti prilagođen današnjim potrebama turista i posjetitelja.
– Time se želi postići bolja promocija bogate kulturno-povijesne baštine destinacije, tradicije, smještajnih objekata, lokalnih OPG-ova, ali i gastronomije Vinodolske općine i samog Vinodola kao destinacije. Destinacija je to koja se već desetljećima razvija u pravcu ruralnog turizma s visokovrijednim smještajnim objektima, bogatom kulturno-povijesnom baštinom te prirodnim ljepotama i atrakcijama – kaže direktorica Turističke zajednice Vinodolske općine Alenka Spoja.
Kartice uspomena
Izrađena je i brošura vinodolskih vrela i perila kojom su obuhvaćena 24 vrela i/ili perila (otprilike polovica postojećih), a fokus je bio na onima koja su u potpunosti izrađena od kamena, s obzirom na to da su kao takva istinski spomenik klesarskog umijeća Vinodolaca. Kako kaže Spoja, cilj je ovog projekta očuvanje, zaštita i obnova postojećih vrela i perila Vinodola kao nasljeđa vinodolskih predaka, a koja u Vinodolskoj općini nastoje sačuvati za buduće generacije. Najnoviji projekt čine »Kartice dobrih uspomena«, nastale s ciljem prelaska na digitalnu formu promocije hrvatskog turizma i Vinodolske doline.
– Svjesni činjenice da dosadašnji papirnati mediji pomalo odlaze u prošlost i gube bitku nasuprot mogućnostima koje nude digitalni mediji, izradili smo »Kartice dobrih uspomena«. Kartica predstavlja prijelaznu formu, odnosno međukorak između dosadašnje papirnate forme i digitalnog oblika promocije. Veličine je visit-kartice, nešto opipljivo, izvor dragocjenih podataka, a opet može poslužiti kao suvenir uvijek lako dostupan u novčaniku – govori Alenka Spoja.
Sam dizajn kartice inspiriran je web stranicom vinodolske turističke zajednice i sloganom »Korak od mora, dva od sniga«. Na kartici su svoje mjesto pronašla loga HTZ-a, TZ-a Kvarnera, Vinodolske općine i, naravno, TZ-a Vinodolske općine, s QR-kodom koji vodi na web stranicu vinodolske turističke zajednice. Projekt »Kartica dobrih uspomena« zaštićen je kao intelektualno vlasništvo tvrtke koja ju je izradila kod Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo na hrvatskom i engleskom jeziku, a pozitivno ga je ocijenio HTZ. Cilj je kartice unapređenje promocije destinacije sukladno smjernicama HTZ-a o prelasku s papirnate na digitalnu formu promocije.
Offline i online
Kako kaže Alenka Spoja, realizacijom nabrojenih projekata ostvaruje se jedan od glavnih ciljeva djelovanja turističke zajednice, a to je promocija i informiranje turista i posjetitelja, uz koordinirano djelovanje svih subjekata u turizmu, zadovoljavajući time zahtjeve gostiju.
– Također, cilj je ovih aktivnosti kroz promociju destinacije pridonijeti i postizanju pozitivnih ekonomskih rezultata za nosioce turističke ponude kao što su iznajmljivači, ugostiteljski objekti, sportsko-rekreativna društva, ali i svi drugi dionici u turizmu Vinodola. Realizacija projekta izrade novog promidžbenog materijala u skladu je s turističkom politikom Vinodola kako bi se stvorili uvjeti za održivi turizam na korist svih dionika u turizmu. Ovim promotivnim aktivnostima nastojimo potaknuti tržišta na razmjenu informacija, iskustava i doživljaja, ali i pridobiti pojedinačne posjetitelje i ciljane skupine gostiju kao što su biciklisti, planinari, obitelji s djecom… – ističe direktorica TZ-a Vinodolske općine.
Pored ovih »offline« promotivnih aktivnosti, u Vinodolu rade i na »online« promociji destinacije.
– To se prvenstveno odnosi na Google marketing oglašavanje preko domaćih portala kao što su J.A. Media i travel portal Under dreamskies, s kojima radimo projekt »Zakorači u prošlost Vinodola«. Pored domaćeg tržišta, oglašavamo se i na stranom tržištu, u Sloveniji preko portala Poletje na Hrvašen i Objemi Hrvaško. Tu je i nastavak suradnje s tvrtkom Virtual 360.hr po pitanju izrade nove virtualne šetnje na jednom od vidikovaca. Ukupno je napravljeno šest virtualnih šetnji, od kulturno-povijesnih objekata Vinodola do prirodnih atrakcija. Sve su ovo aktivnosti kojima nastojimo privući pažnju na Vinodol i ljepote koje nudi, ali i na bogatu kulturno-povijesnu baštinu, tradiciju, običaje, smještajne kapacitete, gostoljubive domaćine… Ujedno, to su komparativne prednosti Vinodolske doline, ali i motiv dolaska gostiju – zaključuje Alenka Spoja.