Foto TZ KVARNERA
Budući da ferragosto više ne postoji, te da se gosti iz Italije sve više odlučuju na kraća putovanja izvan sezone, aktivni turizam i gastronomija odlični su motivi dolaska na Kvarner tijekom cijele godine
povezane vijesti
RIJEKA – Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Italiji u Milanu je sudjelovala na manifestaciji My Personal Trainer Days pod pokroviteljstvom talijanske medijske kuće Mediamond, a koja u svom portfelju ima velik broj talijanskih televizija, portala, novina, radiostanica te magazina poput ilGiornale.it, Canale 5, Tgcom24, Meteo.it, Sport mediaset, Radio 101, Radio 105, Radio Virgin, Radio Subasio… Manifestacija je organizirana već treću godinu za redom, a My Personal Trainer u Italiji je poznat kao najčitaniji online medij posvećen zdravom životu i prehrani, sportu te wellnessu koji ima oko 13 milijuna korisnika mjesečno i 6 milijuna pratitelja na društvenim mrežama.
Promotivni film
Kvarner je predstavio svoju bogatu ponudu na posebno uređenom i brendiranom infopultu, s naglaskom na zdravstveni turizam, aktivni odmor, gastronomsku ponudu te prestižnu titulu Europske regije gastronomije za 2026. godinu. Prezentacija je privukla pozornost talijanske publike, posebno tijekom intervjua na popularnom televizijskom kanalu Canale 5, čime je dodatno povećana vidljivost destinacije. Tijekom cijele manifestacije, veliki videozid prikazivao je nagrađivani promotivni film Kvarnera »Make Your Own Movie«. Mjesto održavanja ovogodišnjeg My Personal Trainer Days bio je poznati milanski park Parco Sempione i unutrašnjost Arco della pace, a manifestacija je uključivala više od 500 termina koji su bili popunjeni danima unaprijed, od vježbi i trendi wellness praksi, razgovora sa stručnjacima iz svijeta sporta, nutricionizma i wellnessa, do niza vrlo korisnih medicinskih konzultacija, ali i seta aktivnosti za sve posjetitelje. Uz široku publiku, manifestaciju su posjetili i mnogi poznati influenceri, fitfluenceri, novinari, nogometaši, atletičari, tenisači i sportaši općenito.
– Prezentacija je omogućila da se izravno obratimo jednoj specifičnoj skupini, točnije ljudima koji su aktivni, orijentirani na zdravlje i traže nove izazove. Bila je ovo izvrsna prilika da se još čvršće povežemo s talijanskim tržištem, koje nas dobro poznaje i rado voli čuti novosti iz naše ponude. S obzirom na to da klasični ferragosto gotovo više i ne postoji te da se gosti iz Italije sve više odlučuju na kraća putovanja izvan glavne ljetne sezone, aktivni i zdravstveni turizam te naša gastronomija odlični su motivi dolaska na Kvarner tijekom cijele godine, pojasnila je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ-a Kvarnera.
Zdrav život
Dodala je kako je prošlogodišnji interes posjetitelja, kao i brojne medijske objave koje su uslijedile te uspješna kampanja My Personal Trainera na društvenim mrežama koja je obuhvatila 5 milijuna korisnika, bio odličan razlog da se i ove godine uključi u manifestaciju.
– Cilj ovog zajedničkog nastupa je daljnje jačanje prepoznatljivosti Hrvatske i njezine regije Kvarner na talijanskom tržištu kao idealne destinacije za odmor, rekreaciju i zdrav život tijekom cijele godine. Na hrvatskom je štandu zabilježen velik broj upita za aktivnim odmorom i cijelim nizom aktivnosti poput planinarenja, biciklizma, trčanja, a o važnosti govori podatak da ju je otvorio Filippo Magnini, nekadašnji svjetski prvak u plivanju i jedan od najboljih talijanskih plivača svih vremena, a koji je ujedno i posjetio naš štand na kojem smo prezentirali hrvatsku turističku ponudu, istaknula je Viviana Vukelić, direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji.