povezane vijesti
- ‘Samo želim raditi’: Riječanka ima dvije diplome, ali nikako ne prolazi na natječajima za zapošljavanje u Gradu Rijeci
- Marko Filipović predložio najveći proračun ikada i najavio novu kandidaturu za riječkoga gradonačelnika
- U planu nadogradnja dvije velike riječke škole. Evo kada bi trebali početi radovi na Drenovi i Zametu
RIJEKA – Grad Rijeka poziva poduzetnike, korisnike poslovnih prostora koji posjeduju izloge u užem centru grada – područje Korza i ulice koje su neposredno vezane na Korzo – da se uključe u akciju uređenja izloga povodom proslave Dana sv. Vida. Akcija je dio projekta Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva, koji tradicionalno provodi Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, ekologiju i europske projekte. Projekt podrazumijeva povezivanje stručnih znanja i talenata učenika Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci (ŠPUR) i potreba poduzetnika, korisnika poslovnih prostora s izlozima u užem centru grada.
Projekt se provodi dva puta godišnje, povodom Dana grada Rijeke i Rijeka Adventa, kada se pozivaju poduzetnici na suradnju. Grad Rijeka osigurava sredstva za nabavku materijala za uređenje izloga, a tematika uređenja izloga povodom Dana grada Rijeke su Sv. Vid i Fiumanka. Prijave su već počele i primaju se na e-mail adresu: [email protected], do 28. svibnja, podnose se putem obrasca prijave, koji je sastavni dio javnog poziva. Broj prijava koje će se uzeti u razmatranje limitiran je raspoloživim brojem učenika te će se prijave uzimati u obzir prema mišljenju predstavnika ŠPUR-a o kompatibilnosti izloga, poduzetničke aktivnosti i pojedinih učenika koji će u njima prezentirati svoje radove.