Ponuda sadržaja

TZ Gorskog kotara pokreće Destination pass, evo što donosi

Marinko Krmpotić

Foto TZ Gorski kotar

Foto TZ Gorski kotar



Tijekom posljednje dvije godine u Turističkoj zajednici Gorski kotar uloženo je puno truda i sredstava u razvoj digitalnih i analognih kanala komunikacije, a dio tog truda uskoro će biti vidljiv kroz prezentaciju projekta Destination pass kojim se, najavljuje Petar Hrg, direktor TZ Gorski kotar, čini korak dalje u ponudi turističkih sadržaja Gorskog kotara


– Naravno, krenuli smo s destinacijskim web-portalom uz kojeg smo usporedo radili i na razvoju aplikacije Visit Gorski koja je u prvoj fazi zrcalila sadržaj web-portala, dok je u ovoj sadašnjoj drugoj fazi njezina svrha u punom smislu došla do izražaja.


Naime, zajedno s partnerima, regionalnom razvojnom agencijom JU Prigoda te tvrtkom Exevio, razvijena je dogradnja sustava aplikacije s mogućnostima online kupnje ulaznica za goranske atrakcije, kao i sustav pogodnosti za korisnike smještajnih usluga na području Gorskog kotara.




Drugim riječima, Destination pass dodatak je postojećoj aplikaciji Visit Gorski. Riječ je o loyalty programu koji će približiti bogatu turističku ponudu Gorskog kotara svim korisnicima aplikacije.


Nagrađivat će posjetitelje koji se njome koriste dajući im popuste i razne pogodnosti, povećat će vidljivost cjelokupnog sadržaja te osigurati vraćanje našega posjetitelja u destinaciju.


Osim toga aplikacija će pridonijeti stvaranju klastera ponuđača te promovirati suradnju i jačanje poduzetničkih odnosa u regiji – rekao je Hrg.