Potencijali su veliki, ali treba urediti infrastrukturu i bitno ojačati promidžbu / Foto : M. KRMPOTIĆ
Gorski kotar ima izvrstan turistički proizvod, pokazalo se to u doba korone, ali i statistički podaci prema kojima je Kvarner lani završio s 58 posto noćenja u odnosu na prethodnu godinu, a Gorski kotar imao je čak 77 posto, istaknula je Peršić Živadinov
povezane vijesti
- Glavina poručio malim iznajmljivačima: “Sustav privatnog smještaja je neodrživ, ima svega 58 dana popunjenosti”
- Vozio pijan iz smjera Čavli zabranjenim smjerom te kod sebe nije imao vozačku dozvolu, a ni osobnu iskaznicu
- Tripadvisor analizirao konkurentnost ponude na Mediteranu, zanimljivo je da nas korisnici ne vide kao preskupu zemlju
FUŽINE – Nedavno osnovanoj Turističkoj zajednici Gorskog kotara Primorsko-goranska županija pomoći će sufinanciranjem promidžbenih aktivnosti, ali i ulaganjima u turističku infrastrukturu, rekao je novinarima jučer po završetku sastanka s predstavnicima TZ-a Gorskog kotara župan Zlatko Komadina.
– Nedvojbeno je da je Gorski kotar sjajna destinacija izletničkog, ali i sportsko-rekreacijskog turizma pa ćemo nastaviti s ulaganjima u marketing i sportsko-turističku infrastrukturu. Uskoro ćemo predstaviti dva projekta vezana uz znatna financijska ulaganja Županije – Centar za velike zvijeri u Staroj Sušici te obnovljeni postav Prirodoslovnog muzeja u Kaštelu Zrinski u Brodu na Kupi. Dodamo li tome i goranske kaštele uključene u kraju već priveden projekt Putovima Frankopana, onda je to oko 20 milijuna kuna plasiranih iz Primorsko-goranske županije, rekao je Komadina.
Prvi ratrak i baby lift u Čabar
|
Hit kuće za odmor
Direktorica TZ-a Kvarnera Irena Peršić Živadinov istaknula je da je veseli udruživanje goranskih TZ-a jer je i TZ Kvarnera tome težio, prvenstveno stoga jer je na taj način lakše promovirati cijelu destinaciju.
– Da Gorski kotar ima izvrstan turistički proizvod uvjerili smo se i u ovo doba korone, što je uočljivo i iz niza statističkih podataka koji govore da je koncem prošle godine Kvarner završio s 58 posto noćenja u odnosu na prethodnu godinu, a Gorski kotar imao je čak 77 posto! Pri tome treba skrenuti pažnju da su posebno dobro »išli« kvalitetni smještaji pa su tako, primjerice, kuće za odmor u prošloj »korona godini« bile popunjenije za 3 posto u odnosu na »nekorona« 2019. godinu, a kuće za odmor s pet zvjezdica popunjenije su bile za čak 31 posto! Dakle, tržište postoji, gosti žele doći ovamo i treba im u što većoj mjeri nuditi mogućnosti Gorskog kotara. Upravo zato TZ Kvarnera pomoći će u ovoj godini zajedničkom TZ-u Gorskog kotara sredstvima vezanim uz promociju Gorskog kotara na inozemnom tržištu za što ćemo, uz planiranih 300.000 kuna, izdvojiti vjerojatno još otprilike 200.000 kuna, najavila je Peršić Živadinov.
Bregovac: Dobrodošla županijska pomoć, čekamo i državnu
|
Pravi smjer razvoja
Direktor TZ-a Gorski kotar Petar Hrg zahvalio je na dobroj volji i najavljenoj pomoći, istaknuvši da će sredstva namijenjena marketingu dobro doći da poboljšaju za već ovo proljeća najavljen marketinški istup na onim tržištima u Hrvatskoj iz kojih Gorani očekuju dolazak potencijalnih posjetitelja – Rijeke, Istre, Zagreba, Slavonije, Dalmacije…
– Kad je o infrastrukturi riječ, draga nam je županijska inicijativa o uređenju sanjkališta i malih skijališta jer je i tržište pokazalo da je to pravi smjer razvoja, a rast broja gostiju u prva dva mjeseca od gotovo 30 posto u odnosu na prošlu godinu jasno pokazuje da smo mnogima zanimljivi, rekao je Hrg, a glasnogovornica PGŽ-a Ermina Duraj najavila je da će svi županijski projekti u Gorskom kotaru vezani uz turizam biti plasirani u medije, na društvene mreže i bilboard plakate s jasnim pozivom: Dođite u Gorski kotar i uživajte u Centru za velike zvijeri u Staroj Sušici, muzejskom postavu Prirodoslovnog muzeja u Kaštelu Zrinskih u Brodu na Kupi…