Tim bi katalogom potencijalnim ulagačima bile predstavljene raznolike mogućnosti koje nudi područje Gorskog kotara, i to na različitim područjima djelatnosti – od privrede do turizma
povezane vijesti
RAVNA GORA – Vedran Kružić, ravnatelj županijske Javne ustanova Prigoda, regionalne razvojne agencija Primorsko-goranske županije, predstavio je u Ravnoj Gori goranskim čelnicima mogućnosti izrade investicijskog kataloga kojim bi potencijalnim ulagačima bile predstavljene raznolike mogućnosti koje nudi područje Gorskog kotara, i to na različitim područjima djelatnosti, od privrede do turizma.
Pomoć u pripremi
– Mi za područje Primorsko-goranske županije već imamo investicijski katalog s projektima iz javnog sektora, a namjera nam je napraviti jedan poseban samo za područje Gorskog kotara, i to za javne i privatne projekte. Njegovu izradu financirale bi Primorsko-goranska županija i Prigoda koja bi dala i svu potrebnu stručnu pomoć pri izradi i prezentaciji kataloga koji bi bio napisan na četiri jezika te realiziran kroz tiskani i digtalni oblik. Ono što je sada potrebno je da nam sve goranske općine i gradovi dostave – kroz obrazac koji smo pripremili – sve potrebne podatke o potencijalnim projektima. Cilj je do ljeta napraviti popis svih potencijalnih projekata kako bismo napravili tekst njihova predstavljanja te potom krenuli i u izradu fotografija kojima u tom katalogu treba posvetiti dužnu pažnju, rekao je Kružić, napomenuvši i nekoliko osnovnih odrednica pri biranju potencijalnih projekata koji bi bili uključeni u taj goranski investicijski katalog.
«Osobna iskaznica«
– Temeljno je pravilo da želimo kandidirati samo projekte koji u potpunosti imaju riješene imovinsko-pravne odnose jer time potencijalnim ulagačima omogućavamo brzi ulazak u posao. Drugo je pravilo da moramo izabrati kvalitetnije projekte, konkretnije projekte vrijednosti od najmanje 5 milijuna kuna. Također, ne bi bilo dobro da se ograničimo samo na ulaganja u turizam, već treba nastojati poticati i ostala područja djelatnosti, posebno vezana uz privredu. Pri tome treba pažnju posvetiti poslovnim zonama, posebno u svjetlu činjenice da u posljednje vrijeme vlada velik interes za gotovim halama u poslovnim zonama pa treba vidjeti kakve su goranske mogućnosti u tom kontekstu, rekao je Kružić.
Ljudevit Krpan, pročelnik Upravnog odjela za regionalni razvoj, infrastrukturu i upravljanje projektima, istaknuo je da je ideja izrade ovog investicijskog kataloga da Gorski kotar na tom području ima svoju svojevrsnu »osobnu iskaznicu«.
– Ovaj prvi dio izrade koji se veže uz goranske lokalne samouprave je, u stvari, vaša »lista želja« koju treba što prije uputiti JU-u Prigoda, a onda će njihovi stručnjaci izaći na teren i vidjeti mogućnost uključivanja vaših prijedloga u budući investicijski katalog, rekao je Krpan.
Goranska kvaliteta
Ravnatelj Kružić najavio je i mogućnost izrade oznake Kvalitetan goranski proizvod, odnosno oznake kvalitete Gorski kotar.
– Cilj je da to bude prepoznatljiva oznaka koja će svima koji dolaze u Gorski kotar ukazivati na dokazanu kvalitetu vezanu uz sadržaje i proizvode označene tom oznakom. To bi svakako bila konkretna potpora brojnim poduzetnicima, a JU Prigoda u izradu te oznake spremna je ponuditi znanje, iskustvo i kreativnost svih svojih uposlenih, od dizajnerskog rješenja preko izrade kriterija kojima bi se ta oznaka dobivala pa do predstavljanja i promidžbe, rekao je Kružić, najavivši da će detaljnije i konkretnije s tom idejom uskoro biti upoznate sve goranske općine i gradovi.