
Foto Marinko Krmpotić
povezane vijesti
Da bi u što većoj mjeri povećali dostupnost raznih usluga u Hrvatskim poštama krenuli su i u projekt ePisarnice, točnije oblik digitalnih pisarnica kojima se korisnicima omogućuje digitalno slanje i uručenje pošiljaka korištenjem servisa ePošta.
Najprije je, početkom ove 2025. godine, ePisarnica vrlo uspješno uvedena u Gradu Bjelovaru, koji je prvi u Hrvatskoj prepoznao prednosti ovakva načina slanja službenih pošiljaka – bez ispisa u pisarnici radi predaje u poštanskom uredu – a od početka ožujka ovu uslugu Hrvatske pošte uvele su i Općina Fužine te Općina Kršan.
Pojašnjavajući o čemu je riječ iz Hrvatskih pošta kažu kako ePisarnica korisnicima prije svega omogućuje znatne uštede kada je riječ o vremenu potrebnom za pripremu pošiljaka, ali i pisača, tonera i uredskog pribora čime se uvelike pozitivno utječe i na očuvanje okoliša.
– Prednosti za pošiljatelja (pravnu osobu) je slanje pošiljaka u sigurnom okruženju, brzo i jednostavno, dok primatelji (fizičke osobe) mogu plaćati zaprimljene račune servisom ePošta, iz udobnosti svojeg doma.
Povezivanje na servis ePošta obavljeno je uz posredovanje tvrtke Libusoft Cicom, a servis ePošta primatelje prepoznaje preko njihova OIB-a. Ako digitalna dostava nije moguća, ispis i kuvertiranje obavljaju se automatski.
Time je omogućeno digitalno izdavanje, ovjera i dostava pošiljaka čak i kada komunikacija prema građanima u digitalnom obliku nije moguća.
Hrvatska pošta zadnjih nekoliko godina provodi veliku transformaciju i optimizaciju svojeg poslovanja u skladu s razvojnim smjernicama zacrtanim u Korporativnoj strategiji Pošta2025(30) kako bi korisnicima ponudila, među ostalim, i što više digitalnih usluga.
Tako je i ePisarnica dodatan benefit za građane i lokalnu zajednicu te pridonosi prijeko potrebnoj digitalizaciji društva. Pozivamo sve građane, ponajprije one s područja općina Fužine i Kršan, kao i susjednih općina da se registriraju online i tako postanu korisnici servisa ePošta kako bi se mogli koristiti prednostima digitalnog slanja i zaprimanja pošiljaka te plaćanja računa – poručuju iz Hrvatskih pošta.