Iznova mi nije jasno ponašanje nadležnih u Županiji koji nisu bili spremni taj posao realizirati u cijelosti, a istodobno izdvajaju daleko veće svote za uređenje prometnice na Platku koja djeluje kao autocesta, govori načelnik Fužina David Bregovac
povezane vijesti
FUŽINE – Dobro je što je dio tzv. Vojničke ceste koja od Poslovne zone Lič vodi prema prometnici Fužine – Lič saniran i asfaltiran, a loše je što to nije učinjeno u cijelosti, govori načelnik Općine Fužine David Bregovac pojašnjavajući »pluseve i minuseve« posla koji je ostvarila Županijska uprava za ceste uredivši i asfaltiravši oko 700 metara te prometnice.
Dio po makadamu
– Zahvalni smo na učinjenom, ali to je otprilike samo pola posla. Naime, neasfaltiran je i dalje dio od nemalih 600 metara koji vode od prometnice Fužine – Lič prema zgradi azila za pse, odnosno prema Ličkom polju i Poslovnoj zoni Lič. Drugim riječima, to znači da tih 600 metara svi koji tu cestu koriste moraju voziti po makadamu i prilično neuređenoj cesti. To je šteta jer je riječ o prometnici koja je sve važnija za privredu našega kraja. Naime, u Poslovnoj zoni Lič svi su raspoloživi prostori iznajmljeni pa postoji i potreba za širenjem. Mogućnosti za širenje postoje, ali bismo htjeli i postojećim i budućim korisnicima omogućiti što kvalitetniji pristup, a to znači da ŽUC asfaltira i uredi i tih 600-700 metara makadamskog puta.
Važan dio obilaznice
Razumijem da ŽUC sada to nije mogao učiniti jer su imali novaca samo za to što su napravili, ali mi iznova nije jasno ponašanje nadležnih u Županiji koji nisu bili spremni taj posao realizirati u cijelosti, već polovično, a istodobno izdvajaju daleko veće svote za veleuređenje prometnica na Platku, prometnice koja djeluje kao autocesta, govori Bregovac, dodajući da je u ovom slučaju problem tim veći što bi dovršenje uređenja Vojničke ceste bilo čista investicija budući da zanimanje za ulazak u Poslovnu zonu Lič raste.
– Interesa, dakle, ima, a bio bi još i veći kad bi Vojnička cesta bila potpuno asfaltirana. To bi, svakako, pripomoglo razvoju Općine Fužine kroz razvoj privrede. Baš stoga mi smo i s Hrvatskim cestama te nadležnim Ministarstvom prometa, mora i veza zajednički ušli u projekt izgradnje obilaznice Fužine, prometnice koja će omogućiti brži i kvalitetniji pristup crikveničko-vinodolskoj rivijeri, što će koristiti ne samo turizmu, već i privredi ovog područja, pa i spomenutih dijelova Primorja. Vojnička cesta mogla bi biti vrlo važan dio te buduće zaobilaznice i zato ju je nužno što prije urediti i izgraditi, ali pri tim nastojanjima iznova nemamo razumijevanje odgovornih u Županiji koji su u ovom slučaju obavili samo dio posla. Troškovi dovršenja, odnosno asfaltiranja preostalih 600 metara, iznosili bi oko milijun kuna. To je daleko, daleko manje od onoga što je uloženo u ceste na Platku.
Naravno, iz Županije će nas pitati zašto sama Općina ne bi našla ta sredstva, a ja ih pitam zašto bi Općina Fužine ulagala u tuđu imovinu, jer ta prometnica je pod njihovom ingerencijom i u njihovom je vlasništvu. Isto su tako u njihovom vlasništvu zdravstvo i školstvo, ali kako ulažu u zgrade škola i domove zdravlja na goranskom području, nije ni čudo što su im ceste koje su pod njihovom ingerencijom na goranskom području gotovo sve u 150 nijansi sive, rekao je načelnik David Bregovac.
Vojnička cesta trebala bi biti gotova sljedeće godine
Neslužbeno, preostalih 600 metara Vojničke ceste bit će sanirano, uređeno i asfaltirano tijekom sljedeće godine. Za to će se, čini se, pronaći sredstva u proračunu ŽUC-a.
– Tako nam je obećano, ali se nije do sada jednom dogodilo da Županija nešto obeća, a potom ne izvrši obećanje. Nadam se da će ŽUC uspjeti odraditi Vojničku cestu, ali i cestu iz Fužina prema Rijeci kroz Kraljev jarak. Naime, na društvenim mrežama stanovnici Općine Fužine pitali su Županiju što je s tom cestom, a odgovor Županije je da se u dogovoru sa mnom kreće raditi Vojnička, a sljedeće godine cesta u Kraljevom jarku! Je li to obećanje ludom radovanje, ili iskrena najava, tek ćemo vidjeti, zaključuje Bregovac.