Snimio Marko GRACIN
U zatvorenom prostoru naše suhe marine ima mjesta za 140 brodova prosječne dužine 9,5 metara, a tu se nalazi i servisna služba koja nudi sve vrste usluga održavanja plovila – napominje Salopek
povezane vijesti
NOVI VINODOLSKI – Mitan marina jedna je od najnovijih marina na sjevernom Jadranu, odnosno Kvarneru, a smještena je u prekrasnoj prirodnoj uvali Murovska u Novom Vinodolskom. Sa svojih 160 vezova u moru spada u kategoriju manjih marina. O njezinim specifičnostima, zadovoljstvu sezonom i drugim temama porazgovarali smo s direktorom Mitan marine Tomislavom Salopekom. Kako kaže, u Mitan marini gosti mogu računati na siguran vez, kao i na kompletan sadržaj koji im je potreban za bezbrižan odmor.
– U sklopu marine nalazi se cafe-bar s izvrsnom kavom i domaćim kolačima, kao i restoran Marengo s vrhunskim specijalitetima pripremljenim od svježih i autohtonih namirnica, među kojima se ističu škampi po kojima je ovaj kraj poznat. Među ostalim bitnim sadržajima za nautičare, marina nudi vlastitu benzinsku postaju, plažu, hotelski smještaj i usluge fizioterapeuta, kao i usluge uljepšavanja lica – ističe Salopek.
Suha marina
Mitan marina je specifična po tome što nudi i uslugu suhog veza u novim i modernim hangarima ukupne površine 6.500 m2. Hangari su pod videonadzorom, a udaljeni su samo tri kilometara od mora. Prva hala od 3.100 »kvadrata« napravljena je prije osam godina, a zbog povećanog interesa prije otprilike godinu i pol izgrađena je i druga hala od 3.400 »kvadrata«. Kako kaže Salopek, riječ je o najvećoj suhoj marini zatvorenog tipa u ovom dijelu Jadrana. Na čitavom području od Istre do Zadra ne postoje slične suhe marine, a iznimku čini tek ona u Omišlju.
– U zatvorenom prostoru naše suhe marine ima mjesta za 140 brodova prosječne dužine 9,5 metara. U sklopu suhe marine nalazi se i servisna služba koja nudi sve vrste usluga održavanja plovila – napominje Salopek.
Dodaje da je kombinacija veza u moru ljeti i suhe marine zimi upravo ona usluga po kojoj je Mitan marina prepoznatljiva na tržištu.
– Riječ je o usluzi koju mi zovemo »6+6«, što znači da su plovila šest mjeseci u moru, a nakon ljeta se skladište u zatvorenoj hali. Klijent ne mora niti biti prisutan kod izmještanja, dovoljno je da ostavi svoje ključeve i naruči radove koje želi da se na plovilu izvode tijekom zime. Kad iduće godine stigne u marinu, plovilo ga već čeka u moru, uredno servisirano i spremno za plovidbu – kaže direktor Mitan marine.
Sobe i apartmani
Salopek je iskazao zadovoljstvo odrađenom sezonom, kazavši da su rezultati poslovanja u skladu sa zadanim planom. Dobit marine tako je veća za 5 – 10 posto u odnosu na lani.
– Još prošle godine popunjeni su svi morski vezovi koji se tiču ugovora gdje su plovila 12 mjeseci u moru. Preostalo je još samo nekoliko vezova koji su namijenjeni plovilima koji žele ugovor »6+6«. Na taj način popunjavamo preostale slobodne kapacitete u novoj hali koja se puni prema planu. Ove smo godine prešli brojku od 100 plovila koji imaju ugovore u našem odlagalištu plovila, od čega se veći dio odnosi na klijente koji koriste vez u moru kod nas, dok preostali koriste morske vezove negdje drugdje. I ove se godine po našim novim ugovorima dokazuje da imamo zadovoljne korisnike preko zime u hangaru, koji imaju vezove u novljanskom akvatoriju, ali i na Krku, Rabu te Pagu. To nam samo potvrđuje ispravnost odluke o izgradnji dodatne hale za plovila krajem 2023. godine – smatra naš sugovornik.
U Mitan marini ambiciozne planove imaju i za iduću godinu, kako u povećanju kvalitete usluge za same nautičare, tako i neke nove investicije.
– Završavamo manju školjeru kao zaštitu od juga, uz koju će se urediti i manji plato za lakši ulazak gostiju marine u more. Također, za kraj 2025. godine u planu je i početak izgradnje dodatnih smještajnih kapaciteta, soba i apartmana visoke kategorije. Fokus će svakako biti i na poboljšanju uvjeta za zaposlenike bez kojih danas ne bismo imali ovakve rezultate te odlične recenzije korisnika marine – podcrtava Salopek.