Šesto metara daleko od mora grade se dva bazena s grijanom slatkom vodom – dječji od 110 m2 te drugi od 400 m2, s vodenom masažom, dva gejzira i šumećom plažom. Ulaže se i u hotel Kimen i njegov okoliš, gradi novo parkiralište depandanse s punionicom za elektrovozila, preuređuju se kuhinja i aperitiv bar
CRES Priprema sljedeće sezone započinje odmah po odlasku posljednjih gostiju, kaže Stevo Filinić, predsjednik uprave najveće creske turističke tvrtke Cresanka, dok razgovaramo o investicijama kojima će svoje objekte što bolje pripremiti za novu sezonu. Cresanka ima više od 60 godina tradicije rada u turizmu, a danas smještaj nudi u nizu objekata: kampovima Kovačine u Cresu i Zdovica u Valunu, hotelu Kimen u Cresu, sobama i apartmanima. Hotel i kampovi rade sedam mjeseci, a tvrtka na otoku ima rasprostranjenu trgovačku mrežu koja radi cijele godine. U Kamp Kovačine, kategorije tri zvjezdice, kontinuirano se ulaže u povećanje parcela i proširenje usluga, s ciljem da postane jedan od najboljih na Jadranu. Pritom se posebno pazi na očuvanje autohtonog raslinja, prije svega maslina, jer kampova među borovima ima puno, a rijetki se nalaze u maslinicima.
– Ukupno ulažemo oko 16 milijuna kuna u svoje objekte, a financijski najveća investicija je izgradnja bazena u kampu, vrijedna 10 milijuna kuna. Gradimo dva bazena, jedan manji dječji, površine 110 metara četvornih, te drugi od 400 kvadrata, dakle ukupno ćemo dobiti oko 500 metara četvornih vodene površine. Bazen će biti udaljen 600 metara od mora, a koristit će grijanu slatku vodu. Dubina dječjeg bazena je pola metra, a drugi će imati vodenu masažu, dva gejzira i šumeću plažu. Bit će to mjesto opuštanja i druženja. Jedan od ciljeva zbog kojih to radimo je da smanjimo pritisak na plažu u kampu. Koliko god da je dohranjujemo i uređujemo, plaža nije nikad dovoljno velika, naročito u špici sezone kad kamp ima 4.000 gostiju, kaže Filinić.
Širenje kamp-parcela
Bazen, prvi u Cresu, trebao bi biti u funkciji početkom srpnja. Time će kamp moći raditi duže, čak do Dana mrtvih, jer će imati sadržaje koji će mu omogućiti da radi u rujnu i listopadu. Direktor Filinić objasnio je da se bazen radi prvenstveno za goste kampa, ali ako ne bude dovoljno interesa kampista, omogućit će se pristup i drugima. Osim bazena, u kampu se kontinuirano radi na uređenju parcela, nove se grade na do sada neuređenom dijelu, a postojeće se spajaju u parcele veće površine.
– Vozila su sve veća i želimo biti kamp u koji se može doći i s najvećim kamperom. Nijedan gost se ne žali da mu je parcela prevelika, kao što se u hotelu nikad ne žali da mu je soba prevelika. Treba uvijek dati malo više od zakonom propisanog jer standardi rastu – smatra Filinić.
Uz investicije u kampu, značajna se sredstva ove godine ulažu i u hotelu Kimen. Direktorica hotela Mirjana Parat objašnjava da se uređenjem njegovog okoliša želi sve površine hortikulturno ujednačiti i oplemeniti, poštujući pritom autohtonost i mediteranski karakter otoka.
Cresanka je, kao društveno odgovorna tvrtka, objavila dokument pod nazivom »Politika upravljanja okolišem« kojim se obvezuje da će profesionalno i odgovorno pratiti i upravljati svim poslovnim procesima na način da će smanjivati negativne utjecaje na okoliš, poticati i razvijati svijest kod svih zaposlenika o uštedama u poslovanju, a da se pritom gost ne osjeća zakinut.
– Ove godine hotel Kimen će dobiti uvjete za pristup osobama sa smanjenom pokretljivošću i to nam je jako važno. Osim toga, gostima koji nose veću prtljagu, problem predstavljaju stepenice na ulazu u hotel. Postavit će se mala platforma-dizalo i rampa, te ćemo takve probleme riješiti – nadodaje Filinić.
Novo parkiralište
– Brinemo o očuvanju tradicionalnih i autohtonih vrsta biljaka te već duži niz godina sadimo one koje su karakteristične za naše podneblje i otok Cres – objašnjava direktorica Parat dok pokazuje prostore oko hotela koji će se urediti i oplemeniti.Za hotel je posebno značajno novo parkiralište depandanse koje će biti opremljeno punionicom za električna vozila, drugom u Cresankinim objektima nakon one postavljene u kampu prije četiri godine. Uređuje se i pristup hotelu za interventna vozila, a provode i drugi radovi kako bi hotel bio što funkcionalniji i ugodniji gostima.
U unutrašnjosti hotela preuređuje se kuhinja i aperitiv-bar koji će se proširiti i modernizirati, a to će pratiti i nova, sadržajnija ponuda.– U skladu s našim internim politikama, želimo pružiti više od onoga što gost očekuje i predvidjeti njihove želje i potrebe. Uslugu personaliziramo i želimo kreirati jedinstven doživljaj dobre, ugodne atmosfere u hotelu, kao i sadržajnijeg boravka. Želimo da nas gosti zapamte po gostoljubivosti, te da svoje iskustvo prenesu drugima – zaključuje direktorica Parat.