Foto: M. ANIČIĆ
Na smanjeni fizički turistički promet u hotelskom smještaju utjecali su zatvoreni kapaciteti, odnosno val investicija u povećanje kvalitete hotelskog smještaja Opatije, istakla je direktorica Turističke zajednice Grada Opatija Suzi Petričić
OPATIJA Potvrda da je turistička destinacija Opatija ove zime spavala stigla je i u brojkama. Tijekom prva dva mjeseca 2018. godine u Opatiji su boravila 21.532 gosta, što je šest posto manje nego prošle godine i ostvareno je 49.864 noćenja što je 11 posto manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U hotelskom smještaju je ostvareno 41.824 noćenja (17 posto manje), odnosno 84 posto ukupnih noćenja, dok je u privatnom smještaju ostvareno 7.690 noćenja (36 posto više), odnosno 15 posto ukupnih noćenja.
Remisens do Remisensa
– Na smanjeni fizički turistički promet u hotelskom smještaju utjecali su zatvoreni kapaciteti, odnosno val investicija u povećanje kvalitete hotelskog smještaja Opatije, istakla je direktorica Turističke zajednice Grada Opatija Suzi Petričić navodeći da su prva dva mjeseca ove godine obilježena značajnim investicijama u hotelske objekte – Remisens Premium Grand Hotel Palace, Remisens Hotel Admiral, Smart Selection Istra, Smart Selection Hotel Lungomare Opatija (ex. Residenz), Remisens Premium Heritage Hotel Imperial (ex. Smart Selection Hotel Imperal), Grand Hotel Adriatic I, kao i tekuće uređenje hotela iz grupacije Amadria Park i Hotela Mozart.
Još je jednom potvrđeno da je u zimskim mjesecima izuzetno važan opatijski gost onaj s domaćeg tržišta. Upravo oni su u ukupnom prometu sudjelovali s 40 posto i ostvarili nešto više od 20.000 noćenja, iako je to četiri posto manje nego lani. Drugo mjesto zauzeli su gosti iz Austrije s ostvarenih 7.718 noćenja (devet posto manje nego lani), s udjelom od 15 posto, a na trećem mjestu su gosti iz Slovenije, koji su ostvarili 5.301 noćenja (deset posto manje nego lani) s udjelom od deset posto. U veljači 2018. godine u Opatiji je boravilo 12.586 gostiju (šest posto manje nego lani) koji su ostvarili 26.548 noćenja što je sedam posto manje u odnosu na veljaču prošle godine, a najbrojniji gosti bili su oni sa također oni s domaćeg tržišta.
Wellness ožujak
Investicije u brojne opatijske hotele nastavile su se i u ožujku, a vremenske neprilike, snijeg i poledica na cestama, koje su zahvatile veliki dio Hrvatske i okolnih zemalja vjerojatno su utjecale na dolazak vikendaša i početkom ožujka. Međutim, logično je očekivati da će se turistički promet u Opatiji u ožujku ipak popraviti s obzirom na već uhodanu i prepoznatu ponudu usluga objedinjenih pod nazivom »Ožujak – oaza wellnessa«, ali i zbog velikog plesnog natjecanja Dancestar zbog kojega bi u Opatiji trebalo biti ostvareno oko 3.000 noćenja.